نویسنده: FariD پنج شنبه، 20 خرداد 1395
ساعت 09:34

معرفی و تصاویر بازی How We Soar برای PS VR

5 از 5

استودیوی Penny Black یک کمپانی جدید بازی است که از کارمندان سابق Crytek (سری Crysis) تشکیل شده است. این کمپانی امروز طی پستی در وبلاگ پلی استیشن، اولین بازی خود به نام How We Soar را برای دستگاه واقعیت مجازی PS VR معرفی کرد.

بازیکن در این بازی در نقش یک سیمرغ به پرواز می پردازد و یک دنیای جذاب را مورد کاوش قرار می دهد تا تکه های پازل داستان زندگی مؤلف را پیدا کرده و در کنار هم قرار دهد. توسعه دهندگان بازی از نظر گیم پلی و محیط بازی موارد زیر را بیان کرده اند:

«سیمرغ شما می تواند در طی پروازی که دارید به سرعت بالایی دست پیدا کند و این وقتی که محیط بازی را با سرعت پشت سر می گذارید تجربه هیجان انگیزی را در قالب واقعیت مجازی برای شما ایجاد می کند. همچنین می توانید پرواز را ساده گرفته و انقدر سرعت پرواز خود را کاهش دهید تا به مرحله بال زدن در جا برسید و از دیدن مناظر لذت ببرید. این که چگونه پرواز کنید کاملاً در دستان شماست!»

«در این بازی همه چیز از شخصیت ها گرفته تا خود سیمرغ داستان، نخست در قالب یک آرت استایل منحصر به فرد بر روی کاغذ ترسیم شده اند، تا هر آنچه که می بینید یک نمود ظاهری متمایز و قابل لمس داشته باشد. یکی از جالبترین چیزها در مورد این بازی، نحوه تعامل شما با دنیای اطرافتان است. هر مرحله ای که به آن وارد می شوید، به طور کاملاً عجیب و غریبی تکه تکه، پاره پاره و باز شده ظاهر می شود.»

تصاویری که از این بازی منتشرشده را می توانید در زیر مشاهده کنید. به گفته سازندگان، بازی How We Soar قرار است طی سه ماهه آخر 2016 برای PS VR عرضه شود.

FariD | اخبار | 09/06/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.