نویسنده: FariD یکشنبه، 30 خرداد 1395
ساعت 10:10

کمک گیری از تیم توسعه دهنده Xenoblade

0 از 5

در کنفرانس E3 امسال که هفته پیش برگزار شد، چیزهای زیادی از بازی جدید Legend of Zelda با پسوند Breath of the Wild اعلام شد. ما در این فستیوال متوجه شدیم که می توان بدون اتمام داستان بازی، آن را به سرانجام رساند، Link می تواند از سپر خود به عنوان اسنوبورد استفاده کند، و این که چرا این بازی مورد انتظار شامل قهرمان زن قابل بازی نخواهد بود. حال آقای Shigeru Miyamoto خالق این سری به Game Informer گفته است که تیم Monolith Soft توسعه دهنده عنوان Xenoblade در حال کمک به نینتندو در توسعه این بازی جدید است.

وی گفت: «بله، آن ها نیز در این Zelda مشارکت دارند.» و ادامه داد: «افراد از توکیو و کیوتو با هم دارند روی این پروژه کار می کنند. تیمی متشکل از بیش از 100 نفر [از Monolith Soft] در حال کمک به کار روی این پروژه هستند، کارشان هم واقعاً کمک کننده است». سایت Game Informer هم خاطرنشان می کند که تیم Monolith Soft با کمک در پروژه Skyward Sword در سال 2011، پیش تر هم با Zelda همکاری داشته است.

آقای میاموتو تایید نکرد که استودیوی Xenoblade مشخصاً در چه موردی کمک می کند، اما با توجه به تاریخچه این توسعه دهنده در ایجاد جهان های باز بزرگ، کمک کننده بودن آن ها دور از ذهن نیست.

عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild در سال 2017 برای کنسول های Wii U و NX عرضه خواهد شد.

FariD | اخبار | 19/06/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.