نویسنده: FariD شنبه، 09 مرداد 1395
ساعت 12:40

توسعه یک بازی استثنایی توسط فقط یک نفر!

4 از 5

گاهی اوقات برخی بازی ها خلق چیزهای جدیدی را به ما الهام می کنند. برخی شروع به نوشتن داستان می کنند، برخی هنرهایی زیبا را می آفرینند، در این بین هم هستند کسانی که بازی های خود را به وجود می آورند؛ بازی هایی که گاهی اوقات هم نتایج بسیار جالب توجهی را در پی دارند.

این هم یکی از آن موارد خاص است. یک توسعه دهنده مستقل کره ای به نام یانگ بینگ دو سال پیش یک تریلر از عنوان Final Fantasy XV می بیند و به حدی تحت تاثیر قرار می گیرد که تصمیم می گیرد خودش بازی دیگری را بر مبنای آن بسازد؛ بازی Lost Soul Aside. این بازی همچنین قسمت هایی را از سری Ninja Gaiden الهام گرفته است و به عنوان یک پروژه تک و منفرد واقعاً دیدنی و خیره کننده به نظر می رسد.

همینطور که در اسکرین شات های زیر مشاهده می کنید، این الهام به صورت واضح و مبرهن قابل مشاهده است، اما یانگ پینگ مصمم است که از حالا راه و مسیر خودش را طی کند: «باید بگویم که در آینده طرح این بازی را عوض خواهم کرد و آن را منحصر به فرد تر خواهم ساخت. FFXV به من آموخت که چطور راه بروم و حالا باید مسیر خودم را طی کنم.»

به نظر من خیلی سخت است اگر بخواهید تحت تاثیر این تصاویر قرار نگیرید! حتی با در نظر گرفتن این که ساخت آنچه که در زیر می بینید با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 4 دو سال طول کشیده است، اما باز هم نتایجی که یانگ پینگ برای رسیدن به آن، آن هم به صورت تنهایی، زحمت کشیده واقعاً فوق العاده است.

به گفته این سازنده، این بازی تا کامل شدن هنوز راه خیلی زیادی دارد و در حال حاضر نمی داند که این بازی بر روی چه پلتفرم هایی منتشر خواهد شد.

 

FariD | اخبار | 30/07/2016
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    عالیه . اینکه یکنفره این کار انجام شده فوق العاده است . فقط بازی یکمی شبیه به DMC 4 از آب در آمده . البته که شباهتش با فاینال فانتزی هم غیر قابل انکاره اما کارکترش بی شباهت به Nero نیست

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.