نویسنده: رهام یکشنبه، 10 مرداد 1395
ساعت 21:12

جزئیات جدیدی از دو شخصیت اصلی بازی Dishonored 2

3.5 از 5

کارگردان خلاق عنوان Dishonored 2 آقای Harvey Smith و طراح ارشد آن آقای Dinga Bakaba به تازگی جزئیاتی پیرامون قدرت های دو شخصیت اصلی بازی با رسانه های خبری به اشتراک گذاشته اند که در ادامه می توانید آنها را مطالعه نمایید:

در این عنوان شما یک درخت قدرت دارید که به شما این امکان را می دهد تا قدرت های خود را در زمینه های مختلف ارتقا دهید.

بنابراین من فکر می کنم که تجربه بخش داستانی بازی چه با شخصیت Emily و یا چه با شخصیت Corvo لذت بخش خواهد بود زیرا هر یک از آنها قدرت های خاص خود را دارند و این به این معناست که هر یک از آنها راه حل های متفاوتی برای حل مشکلات پیشرو خود دارند.

هر دو شخصیت مذکور نسبت به یکدیگر قابلیت های متفاوتی دارند. Emily با اینکه توسط Corvo آموزش دیده اما پتانسیل تبدیل شدن به یک قاتل حرفه ای را دارد. هر چند که Corvo او را بزرگ کرده و در یک خانواده سلطنتی بزرگ نشده اما با این حال او قدرت و لباس هایی دارد که او را شبیه به یک ملکه کرده است.

Emily لباس های پوسیده یا پاره نمی پوشد. او تنها لباس هایی را می پوشد که تنها یک اشرافی آنها را بر تن می کند. او بسیار حوش سلیقه است و یکی از بهترین خیاط ها برایش کار می کند.

او تنها تپانچه یا تیرکمانی را حمل می کند که شباهت بسیاری به سلاح های ساخته شده توسط بهترین صنعتگران امپراطوری داشته باشد.

یکی از قدرت های او جلب کردن نگاه دیگران به خود است که جهت عبور از موانع متعدد در طول بازی بسیار کار آمد می باشد. همچنین او از قدرتی برخوردار است که به وسیله آن می تواند دشمنان را به یکدیگر متصل کند و در عین حال بر روی تمامی آنها اثر بگذارد.

Dishonored 2 در 11 نوامبر (21 آبان سال 1395) برای کامپیوتر های شخصی، PS4 و Xbox One عرضه می شود.

رهام | اخبار | 31/07/2016
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    این قدرت به این صورته که شما می توانید به وسیله آن چند تن از دشمنان رو به هم متصل کنید و با یه حرکت به همشون یه ضربه وارد کنید که احتمال داره در طی این ضربه بعضیاشون کشته بشن

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    قدرت اتصال دشمنان به هم یعنی چی ?!?

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.