نویسنده: FariD پنج شنبه، 28 مرداد 1395
ساعت 08:11

صحبت های سازنده درباره COD:Infinite Warfare

5 از 5

همانطور که گفته بودیم، قرار بود این هفته اطلاعات جدیدی درباره زامبی های بازی Call of Duty: Infinite Warfare اعلام شود. حال کمپانی Infinity Ward در ویدیویی جدید، درباره این بازی شوتر اول شخص مورد انتظار خود صحبت کرد.

در این ویدیو آقای hk Jay Pharoah بازیگر امریکایی، Brian Bright مدیر پروژه و Lee Ross معاون مدیر پروژه حضور داشتند و به ارائه جزئیات بیشتر از زامبی ها که قرار است در این بازی فضایی حضور داشته باشند پرداختند.

آقای Ross توضیح داد که تیم آن ها قصد داشته یک تجربه جدید را برای بازیکنان فراهم سازد. به عبارت بهتر آن ها می خواستند بازیکنان را به جایی ببرند که «زامبی ها قبلاً به آن قدم نگذاشته اند». داستان این بازی چهار بازیگر را دنبال می کند که فکر می کنند که یک کارگردان فیلم های سینمایی در حال استراق سمع آنان است. بر حسب اتفاق، یک دریچه گردابی باز می شود و این چهار بازیگر از طریق آن به دهه 1980 منتقل می شوند، آن هم در جایی که زامبی ها خیابان ها را به اشغال خود درآورده اند.

افزون بر این، این 3 نفر توضیح دادند که چیزی که می تواند جالب باشد این است که بازیکنان می توانند «اسلحه هایی مربوط به آینده» را بیابند و نیز می توانند به منظور کمک به تیم خود، آیتم هایی را با دیگر اعضای گروه به اشتراک بگذارند.

شایان ذکر است که بازی COD: Infinite Warfare قرار است در تاریخ 14 آبان برای کنسول های نسل هشتم و PC منتشر شود.

FariD | اخبار | 18/08/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.