نویسنده: FariD یکشنبه، 23 آبان 1395
ساعت 08:16

آپدیت Dishonored 2 برای PC در راه است

5 از 5

Arkane Studios طی پستی در وبلاگ Bethesda قول داده است که برای بهبود عملکرد بازی Dishonored 2 بر روی PC آپدیتی را ارائه کند. هر دو این شرکت ها توضیح داده اند که این به روز رسانی و نکات مربوط به انتشار آن «در روزهای آتی» در دسترس قرار می گیرد.

دو معضل اصلی که به طور ویژه مورد توجه بازیکنان قرار گرفته است، فریم ریت ناپایدار و «به روز رسانی کد ماوس برای ورودی روان تر آن» می باشد.

«ما فروم های PC و کانال های موجود در شبکه های مجازی را رصد کرده ایم و در حالی که شنیدن این که بسیاری از شماها از این بازی لذت می برید برای ما هیجان انگیز است، وقتی می شنویم که برخی از شماها بر روی بعضی سیستم های PC مشکلاتی را در اجرای بازی تجربه می کنید سرخورده می شویم».

این بازی در شبکه Steam نقد و بررسی های متفاوتی را دریافت کرده است. بیشتر نقدهای منفی که با اجرای بیش از 10 ساعته بازی نوشته شده اند به فریم ریت بد این بازی حتی بر روی PC های به روز و قدرتمند اشاره دارند. یکی از کاربران شبکه استیم به نام ravvy پس از تجربه 6/4 ساعته بازی، برخی از مشکلات مخصوص این بازی را به صورت زیر در نقد خود متذکر شده است:

«به عنوان یک نکته فرعی، قصد دارم در مورد باگ های همیشگی و به شدت ناخوشایندی صحبت کنم که در فاصله کوتاهی که فرصت کردم بازی را تجربه کنم با آن ها مواجه گشته ام. چیزی که بیشتر از بهینه سازی ضعیف این بازی رخ می نماید، باگ های صوتی این بازی است به طوری که صدا ظاهرا به صورت تصادفی ناگهان قطع می شود. این موضوع فقط در مورد دیالوگ ها صدق نمی کند. بعضی وقت ها موسیقی های نبرد و افکت های صوتی نظیر برخورد شمشیرتان به دیوار نیز فاقد صدا می گردد. حتی یک بار، بدون هیچ هشداری قطع می شود؛ انگار که یک چیزی باعث قطع شدن آن می شود. چند بار هم پیش آمده که شخصیت Emily توسط چیزهای فیزیکی عجیب و غریب کشته شده، مثلا یک موجودی که روی زمین خوابیده برگشت و من را کشت و یک بار هم یک تانکر روغن نهنگ به صورت رمزآلود منفجر شد».

FariD | اخبار | 13/11/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.