نویسنده: FariD چهارشنبه، 01 دی 1395
ساعت 08:08

جزئیات آپدیت جدید Mafia III

3.33 از 5

کمپانی Hanger 13 که توسعه بازی Mafia III را بر عهده دارد، امروز افزونه محتوایی جدیدی را برای این بازی منتشر کرد که به طور قابل ذکر امکان انجام مسابقات ماشین سواری و شخصی سازی خودروها را در این بازی امکان پذیر می کند. تمام چیزی که در این آپدیت مشاهده می کنید در زیر ارائه شده است:

شخصی سازی خودروها:

سرانجام به تقاضای بزرگی که از زمان لانچ بازی در ماه اکتبر از سوی طرفداران وجود داشت پاسخ داده شد و اکنون می توانید تا 10 ماشین Lincoln را شخصی سازی نمایید. این خودروها شامل 6 ماشینی می شوند که در جریان بازی به دست می آورید، 3 ماشینی که دارندگان بسته الحاقی Family Kick Back در اختیار دارند (این بسته تا همین اواخر فقط در انحصار پیش خریدکنندگان بود اما از یک زمانی به بعد برای همگان با قیمت 5 دلار قابل خریداری است) و یک خودروی جدید دهم که در ادامه همین پست جزئیاتش ذکر می گردد.

شخصی سازی خودرو را می توانید در هر یک از 9 گاراژ Big Rick که در سراسر New Bordeaux قرار دارد انجام دهید. این گاراژها بیش از 50 گزینه شخصی سازی منحصر به فرد را برای شما فراهم می سازند.

با این حال چزی که می توانید روی خودروی دلخواهتان نصب کنید توسط آنچه که آنلاک می کنید تعیین می شود. شما گزینه های فوق الذکر را فقط می توانید از طریق یکی دیگر از ویژگی های بازی آنلاک کنید: مسابقات.

مسابقات:

در مجموع 12 مسابقه در سرتاسر New Bordeaux وجود دارند که می توانید در آن ها شرکت کنید: 6 مسابقه دوری و 6 مسابقه نقطه به نقطه.

این مسابقات فقط پس از این که هر 3 نایب رییس موجود در بازی را سر جایشان نشاندید قابل دسترسی می شوند. وقتی که موجود شدند می توانید از طریق race market هایی که بر روی نقشه تان ظاهر می شوند آن ها را پیدا کنید.

در صورت اول شدن در هر یک از این مسابقات، شخصی سازی های فوق الذکر را برای خودروهایتان آنلاک خواهید کرد. اگر در همه مسابقات برنده شوید، آن خودروی دهم که در بالا اشاره کردیم به کلکسیون خودروهای دائمی شما افزوده می گردد. نام این خودرو Griffin Marauder است. تصویر این خودروی جدید را در زیر مشاهده می کنید:

توسعه دهنده این بازی همچنین اعلام کرد که به همراه این آپدیت لباس های جدیدی هم برای Lincoln ارائه می گردد. این لباس ها شامل Bad, Bad Burke و On the Prowl.

افزون بر این اگر Mafia III را با حساب My2K خود لینک کنید (البته سرورهای مربوط به My2K در ایران قابل دسترسی نمی باشد) می توانید یک بسته سه پارچه، Classico و یک هفت تیر جدید به نام ll Duca را نیز دریافت نمایید. در تصویر زیر می توانید هم لباس و هم اسلحه جدید را مشاهده کنید:

کمپانی Hanger 13 اعلام کرده است که هنوز هم در سال جدید میلادی آپدیت های بیشتری برای این بازی عرضه خواهد شد که شامل شخصی سازی های بیشتر و نیز قابلیت بهبود بیشتر عملکرد خودروهای تحت مالکیت می شود. به محض ارائه این آپدیت ها یا هرگونه محتوای جدید، می توانید در بازی مگ از جزئیات آن ها باخبر شوید.

FariD | اخبار | 21/12/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.