نویسنده: FariD سه شنبه، 10 اسفند 1395
ساعت 09:35

شطرنج را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنید

5 از 5

شرکت Ripstone Games که برای تولید عناوینی چون Pure Pool و Pure Hold'em و Stick it to the Man شناخته شده است، امروز بازی Chess Ultra را معرفی کرد.

این عنوان، قسمت بعدی بازی Pure Chess محسوب می شود که در سال 2012 توسط همین کمپانی منتشر شد. عنوان Chess Ultra از پایه با استفاده از موتور Unreal Engine 4 ساخته شده است و همچنین اولین عنوان 4K خانگی شرکت Ripstone Games محسوب می شود. این بازی همچنین در دنیای واقعیت مجازی و با استفاده از دستگاه های Oculus Rift و HTC Vive و PlayStation VR قابل تجربه می باشد.

بازی Chess Ultra دارای چندین مود تک نفره و آنلاین است. این مودها شامل لول های تاییدشده استاد بزرگی شطرنج در حالت تک نفره و مودهای ranked و regular و Fischer و مسابقات ماراتن در حالت چندنفره می شود. این بازی همچنین قابلیت Twitch را در خود خواهد داشت که در آن، استریم کننده ها در برابر بینندگانشان بازی می کنند و آن ها نیز می توانند حرکات شطرنج را وارد چت نمایند.

در زیر می توانید اسکرین شات هایی از این بازی را مشاهده کنید. عنوان Chess Ultra در بهار پیش رو برای پلتفرم های PC و PS4 و XB1 عرضه خواهد شد.

FariD | اخبار | 28/02/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.