نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 07 ارديبهشت 1396
ساعت 06:28

عدم وجود ویژگی احیاء سلامتی در Call of Duty: WWII

5 از 5

با وجود تأکید استودیوی Sledgehammer Games مبنی بر عنصر واقع گرایی در بازی Call of Duty: WWII ، عدم وجود احیاء سلامتی در بازی، حداقل در بخش تک نفره آن، نکته ای است که تابحال در سری Call of Duty سابقه نداشته!
این اطلاعات توسط مؤسس استودیوی Sledgehammer Games ، آقای Glen Schofield در مصاحبه با وبسایت خبری Polygon انتشار یافته است. ایشان اظهار داشته: «گیمر باید نگران تک تک گلوله ها باشد و حساب شده عمل کند. او یک ابرقهرمان نیست. ارائه و نمایش این میزان آسیب پذیری به گیمرهای تازه کار در بازیهای شوتر، برای ما کار جدید و جالبی است. آنها بی تجربه و خام هستند. طراحی و ساخت این نوع متفاوت از گیم پلی درواقع چالشی بسیار هیجان انگیز و فوق العاده است.»
اما هنوز تأیید نشده که آیا این ویژگی برای بخش چندنفره هم اعمال خواهدشد یا خیر. سیستم احیاء سلامتی از نسخه Call of Duty 2 تاکنون در بازیهای این سری وجود داشته و عدم وجود آن در بازی جدید Call of Duty: WWII می تواند بسیار جذاب باشد. همچنین در مورد گروه های نظامی یا Divisions به نظر می رسد که گیمرها توانایی انتخاب گروه موردنظرشان را داشته باشند و طبق میل خود عضو گروه سربازان پیاده، ارتش هوایی و یا گروه مسلح شوند.
همانطور که می دانید عنوان Call of Duty: WWII به تازگی معرفی شده و قرار است در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) برای Xbox One ، PS4 و PC عرضه شود. برای مشاهده تریلر رونمایی و همچنین اولین تصاویر رسمی آن به این آدرس مراجعه فرمایید.

م.حافظ | اخبار | 27/04/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.