نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 02 خرداد 1396
ساعت 14:17

معرفی LawBreakers برای PS4 + تریلر سینمایی، گیم پلی، تصاویر

5 از 5

استودیوی BossKey Productions و کمپانی ناشر Nexon طی گزارش مطبوعاتی رسماً اعلام کردند که بازی شوتر LawBreakers کاری از کارگردان آقای Cliff Bleszinsk برای PS4 نیز عرضه خواهد شد. قرار است این بازی از طریق شبکه استیم برای PC و همچنین برای PS4 به طور همزمان عرضه گردد. بعلاوه بازی LawBreakers از PS4 Pro نیز پشتیبانی خواهد کرد.
تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی در گزارش مطبوعاتی منتشر شده ارائه نشده است. اما می دانیم که نسخه استاندارد این بازی قیمتی معادل 29.99 دلار خواهد داشت. سیزن پسی برای این بازی وجود نخواهد داشت و تمامی آپدیت های DLC آینده این بازی رایگان خواهند بود.
آقای Owen Mahoney رئیس Nexon با توجه به اینکه LawBreakers اولین عرضه کنسولی برای Nexon خواهد بود، گفته است: «ما از شراکت و همکاری با آقای Cliff و گروهش برای ارائه چنین بازی منحصر به فرد و چالش برانگیزی برای کنسول PS4 بسیار هیجان زده هستیم. این یک مرحله مهمی برای کمپانی Nexon می‌باشد زیرا برای اولین بار است که در تاریخچه این کمپانی می‌خواهیم نسخه کنسولی بازی را ارائه کنیم.»
نسخه PS4 بازی LawBreakers در نمایشگاه E3 امسال قابل بازی خواهد بود. در پایان متن می‌توانید تعدادی تصویر جدید، بخشی از گیم پلی مربوط به نسخه PS4، و همچنین تریلر سینمایی ویژه ای را مشاهده کنید.
LawBreakers که قبلاً با نام BlueStreak شناخته می‌شد، عنوانی در ژانر شوتر اول شخص و مد چند نفره می‌باشد. این بازی توسط استودیوی Boss Key Productions ساخته شده و قرار است در سال 2017 در سراسر دنیا برایMicrosoft Windows, PlayStation 4 عرضه گردد.

تصاویر
l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

م.حافظ | اخبار | 23/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.