نویسنده: م.حافظ شنبه، 20 خرداد 1396
ساعت 15:23

تریلر E3 2017 بازی Bloodstained: Ritual of the Night

4 از 5

تریلر نمایشگاه E3 2017 بازی Bloodstained

درحالیکه چیزی به نمایشگاه E3 2017 نمانده، کمپانی 505 Games تریلر جدیدی برای بازی Bloodstained: Ritual of the Night منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه متن همراه با تعدادی تصویر جدید از این بازی مشاهده کنید.
این تریلر یک کلیسای قدیمی را نشان می‌دهد و همچنین نگاهی اجمالی به برخی از توانایی ها و سلاح های جدید قهرمان Miriam می‌اندازد. در پایان این تریلر، مبارزه در مقابل یک رئیس جدید معروف به Bloodless را می‌بینیم. Bloodless از جریان های سیل آسای خون برای حمله به قهرمان داستان یعنی Miriam استفاده می‌کند.
مانند سری Castlevania ، بازی Bloodstained نیز در ژانر ماجراجوئی ساید اسکرولینگ همراه با عناصر نقش آفرینی ساخته شده است. داستان این بازی در قرن 18 انگلستان طراحی شده است.
Bloodstained: Ritual of the Night در سال 2015 رونمایی شد. قرار بود این بازی امسال برای پلتفرم های PS4 ، Xbox One ، PC و Vita عرضه گردد اما عرضه آن تا سال 2018 به تأخیر افتاد. ورژن Wii U آن نیز در دست ساخت قرار داشت اما کنسل گردید و در عوض قرار شد برای کنسول جدید Switch توسعه یابد. جزئیات بیشتر در مورد این بازی در نمایشگاه E3 امسال ارائه خواهد شد.
blood

blood

blood

blood

blood

blood

blood

م.حافظ | اخبار | 10/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.