نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 06 تیر 1396
ساعت 14:07

حجم مورد نیاز بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

4 از 5

حجم بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy کمتر از 23.5GB است

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy یک مجموعه تکامل یافته و بهبودیافته ای از 3 بازی اولیه سری Crash Bandicoot که در عصر PS1 عرضه شدند، می‌باشد. این بازی جدید درواقع فرصتی برای گیمرهای پلی استیشن است تا خاطرات گذشته خود مربوط به زمانی که پلی استیشن به تازگی وارد صنعت بازی شده بود، با تجربه مجدد این بازیها دوباره تجدید کنند.

اگر قصد دارید تا این عنوان جدید را داشته باشید و آن را تهیه کنید، مطمئناً می‌خواهید از حجم مورد نیاز آن بر روی هارد درایو خود اطلاع داشته باشید. هم اکنون اعلام شده است که عنوان Crash Bandicoot N.Sane Trilogy حجمی معادل 23.42GB نیاز دارد. 23.42GB برای این 3 بازی موجود در Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بسیار عالی است.

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در تاریخ 30 ژوئن 2017 (9 تیر 1396) برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد. این بازی در ژانر پلتفرم و در مد تک نفره طراحی شده است و شامل 3 بازی اولیه این سری یعنی بازی های Crash Bandicoot ، Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot Warped می‌باشد. مسئولیت ساخت و توسعه آن بر عهده استودیوی Vicarious Visions است که کمپانی Activision مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد.

م.حافظ | اخبار | 27/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.