نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 10 مرداد 1396
ساعت 13:28

طراح ارشد بازی Anthem درگذشت

0 از 5

آقای Corey Gaspur طراح ارشد بازی Anthem درگذشت

آقای Corey Gaspur طراح استودیوی BioWare درگذشت. او در ساخت و توسعه عناوینی از قبیل Mass Effect 2 ، Mass Effect 3 ، Dragon Age: Origins و همچنین بازی در دست ساخت Anthem فعالیت داشته است. استودیوی BioWare خبر درگذشت او را با انتشار پستی در وبسایت خود اعلام کرد.

خبر منتشر شده توسط تیم BioWare بدین شرح است:

«بسیار غم انگیز است که هم اکنون خبر درگذشت دوست و همکار خوبمان آقای Corey Gaspur را اعلام می‌کنیم. Corey  یک طراح با استعداد و یک انسان شگفت انگیز بود. تأسف خود را به خانواده و آشنایان او اظهار می‌داریم و به آنها تسلیت می‌گوییم.»

آقای Corey Gaspur از ماه مارس سال 2007 بعنوان طراح در استودیوی BioWare استخدام شد. اولین پروژه معتبر او بازی نقش آفرینی برای پلتفرم Nintendo DS با عنوان Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood بود که در سال 2008 عرضه شد و حاصل همکاری و مشارکت BioWare با کمپانی Sega بود.

آقای Corey Gaspur بواسطه کار و هنرش بر روی بازی های Mass Effect بسیار مورد تحسین و تمجید قرار گرفت. او پس از همفکری و مشاوره در ساخت بازی هایی چون Star Wars Battlefront و Mass Effect: Andromeda به مقام طراح ارشد منسوب گردید. اولین پروژه ای که او به عنوان طراح ارشد بر روی آن در حال کار بود بازی Anthem می‌باشد. بازی Anthem قرار است در سال 2018 روانه بازار گردد.

م.حافظ | اخبار | 01/08/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.