نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 10 مرداد 1396
ساعت 17:55

شکارچیان Bloodborne به دنیای Dark Souls می‌آیند!

4.5 از 5

با مود جدید بازی Dark Souls، می‌توانید Bloodborne را در دنیای Dark Souls تجربه کنید!

از وقتی که Abject (سازنده مود) پا به دنیای Dark Souls گذاشته، عملکردی چشم‌گیری را از این فرد در ساخت مودهای مختلف مشاهده کرده‌ایم. در این چند ماه اخیر چندین مود مختلف برای Dark Souls منتشر شده که به عنوان مثال می‌توان به مود کارکترهای بازی Shovel Knight ،Doom ،Berserk و مود اسپینر (!) اشاره کرد که هر کدام تجربه‌ای متفاوت را از نسخه اول Dark Souls برای بازیباز فراهم می‌کند و حال و هوای جدیدی به خرابه‌های Lordran می‌بخشند.

حالا نوبت به Bloodborne رسیده است. عنوانی که به صورت انحصاری برای PS4 روانه بازار شد و همین موضوع سبب شد تا عده زیادی از تجربه این عنوان بی‌نصیب بمانند. اما هم‌اکنون می‌توانید به لطف Abject تجربه‌ای نسبتا مشابه از این بازی داشته باشید. این مود که با نام BloodSouls شناخته می‌شود، شکارچیان بازی Bloodborne را به دنیای Dark Souls اضافه می‌کند. لازم به ذکر است که در کنار اضافه شدن این کارکتر، این مود حاوی اسلحه‌های Saw Cleaver (به جای Dark Sword) و Blunderbuss (به جای Light Crossbow) است. در کنار تمامی این موارد، HUD و صداگذاری بازی هم تغییراتی خواهد داشت.

برای اجرا مود Bloodsouls به دو برنامه DSFix (برای تغییر آیتم‌ها و HUD بازی) و DSMODT (برای لود شدن تکسچرها) نیاز دارید. این مود را می‌توانید را از طریق این لینک دانلود و اجرا نمایید.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.