نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 11 مرداد 1396
ساعت 23:15

مود جدید Alien: Isolation قابلیت VR را به بازی اضافه می‌کند

4 از 5

بزودی قابلیت VR توسط یک مودر به بازی Alien Isolation اضافه خواهد شد

عنوان Alien: Isolation یکی از موفق‌ترین بازی‌های شرکت Sega در ژانر اول‌شخص ترسناک به حساب می‎‌آید که قرار بود مدتی پس از عرضه، پشتیبانی VR توسط سازنده‌اش (Creative Assembly) به بازی اضافه شود. با این حال نه هنگام منتشر شدن و نه بعد از آن هیچ‌وقت این ویژگی اضافه نشد. سازنده دلیل این کار را فروش کمتر از حد انتظار بازی دانست.

اما حالا یکی از سازنده‌های مود که با نام Nibre شناخته می‌شود قرار است کاری را که استودیو Creative Assembly در سال 2014 نصف و نیمه رها کرد را به سرانجام برساند. این مودر با آخرین مود خود، یعنی MotherVR، توانسته‌ قابلیت VR را به Alien: Isolation اضافه کنند.

همانطور که در ویدیو زیر مشاهده می‌کنید، با این مود می‌توانید به طور زیرچشمی از لبه‌های دیوار به آن سو نگاه کنید همچنین در هنگام هک کردن قادر هستید به اطراف نگاهی بیندازید. قطعا بعضی از این کارها در ورژن اصلی بازی امکان پذیر نبود چرا که تمام مدت بازیکنان به صفحه نمایش خیره بودند و انجام این کارها عملا غیرممکن بود. Nibre در ادامه خاطر نشان کرد که این مود برای حالت نشسته طراحی شده است.

MotherVR هم‌اکنون برای Oculus Rift در دسترس است با این حال Nibre اعلام کرده که علاقه دارد این مود در آینده به هدست‌های Vive هم اضافه شود. علاوه بر این، MotherVR تنها با کنترلر Xbox یا موس و کیبورد سازگار است، اما سازنده مود گفته که امیدوار است در آینده این قابلیت با Oculus Touch هم سازگار باشد.

ویدئو

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 48
    تشکر: 18
    تشکرشده: 73
    کنسول‌های بازی:

    خیلی بده . بازی ترسناک با vr خیلی خود ازاریه . نکنید اقا . alien همینطوری ترسناکه چه برسه به اینکه با Vr بخوای بازیش کنی . ممکنه کشته بده بازی !?!

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.