نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 13 مرداد 1396
ساعت 17:50

شمار بازیکنان Hitman از مرز 5 میلیون نفر عبور کرد

0 از 5

بیش از 5 میلیون نفر نسخه 2016 عنوان Hitman را تجربه کرده‌اند

مدتی پیش استودیو مستقل IO Interactive اعلام کرد که بیش از پنج میلیون نفر عنوان Hitman 2016 را بازی کرده‌اند. این خبر توسط توییتر این استودیو اعلام شد و IO Interactive این آمار را یک موفقیت بزرگ برای خود می‌داند.

Hitman 5milion

نکته مهم خبر این است که این آمار به این معنی نیست که بازی 5 میلیون نسخه فروخته است، بلکه به این موضوع اشاره می‌کند که 5 میلیون بازیباز این عنوان را تجربه کرده‌اند. علاوه بر این، Hitman 2016 در ابتدای کار به صورت یک بازی اپیزودی عرضه شد و ممکن است یک بازیکن فقط اپیزود اول را تهیه کرده و بقیه قسمت‌ها را خریداری ننموده.

انتشار اپیزودها از تاریخ 11 مارچ آغاز گردید و در تاریخ 31 اکتبر به پایان رسید. بعد از عرضه شدن تمام قسمت‌ها، نسخه جدیدی با نام Hitman: The Complete First Season در دسترس قرار گرفت که هر شش اپیزود را شامل می‌شد. این بازی هم اکنون بر روی پلتفورم‌های PS4 ,XB1 ،PC ،Mac ،Linux قابل خریداری است.

استودیو IO Interactive در ماه ژوئن اعلام کرد به طور کامل مستقل شده و پس از 7 سال از کمپانی Square Enix جدا شده است. لازم به گفتن است که IP سری Hitman همچنان در اختیار این استودیو قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.