نویسنده: م.حافظ شنبه، 28 مرداد 1396
ساعت 20:00

تریلر جدید بازی NBA 2K18

0 از 5

تریلر جدید بازی NBA 2K18 بر روی مد MyTEAM  متمرکز است

کمپانی 2K Sports تریلر جدیدی از بازی NBA 2K18 منتشر کرده که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید. این تریلر به نمایش مد MyTEAM  و همچنین یک سری ویژگی های جدید بازی امسال می‌پردازد. طبق اظهارات استودیوی سازنده این بازی، 2K18 شامل 2 مد جدیدی که طرفداران تقاضا کرده بودند می‌باشد یعنی مد Draft و مد Super Max.

در مد Draft یک سری ویژگی های سبک های متفاوت کالکشن و همچنین ویژگی های متمایز جدید با هم ترکیب شده اند. بازیکنان با انتخاب یک مربی شروع به کار می‌کنند اما باید عاقلانه تصمیم بگیرند زیرا مربی انتخابی، سبک بازی تیم آنها را تعیین خواهد کرد. بعلاوه سیستم مهارتی جدید، برنامه مربی و همچنین عملکرد بازیکن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

هنگامی که اعضاء تیم شما نهایی می‌شوند در مقابل تیم های انتخابی دیگر بازی خواهید کرد. اگر تیم شما در 4 بازی از 7 بازی شکست بخورد حذف خواهید شد و مجدداً به مرحله آغازین باز خواهید گشت.

مد جدید دیگری که در بازی امسال 2K18 وجود خواهد داشت مد Super-Max می‌باشد که به تعادل میدان بازی کمک خواهد کرد و ویژگی های جدید به MyTeam اضافه می‌کند. مد Super-Max یک ویژگی بازی فصلی آنلاین است. طرفداران مجبور خواهند بود که بهترین تیم های ممکن را گرد هم آورند.

بازی NBA 2K18 در تاریخ 19 سپتامبر 2017 (28 شهریور 1396) برای PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 19/08/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.