نویسنده: م.حافظ شنبه، 04 شهریور 1396
ساعت 14:27

تریلر مقایسه گرافیک نسخه PS4 و PS3 بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen

0 از 5

تریلر مقایسه کیفیت گرافیکی نسخه PS4 با نسخه PS3 بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen

استودیوی Capcom تریلر جدیدی از نسخه PS4 و Xbox One بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen منتشر کرده است که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. این تریلر به مقایسه گرافیک جدید نسخه PS4 با گرافیک نسخه قدیمی PS3 می‌پردازد.

بهبود و پیشرفت حاصل شده کاملاً مشخص و واضح است. حقیقت این است که بازی Dragon’s Dogma یک بازی عالی است و شایستگی این را دارد که استودیوی Capcom بخش جدیدی در این سری را ارائه کند.

بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen برای کنسول های نسل جاری یعنی PS4 و Xbox One در امریکای شمالی و اروپا در تاریخ 3 اکتبر 2017 (11 مهر 1396) با قیمت 29.99 دلار عرضه خواهد شد. در ژاپن نیز این بازی برای پلتفرم های مذکور در روز 5 اکتبر (13 مهر) در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر نسخه PC این بازی بر روی شبکه استیم موجود می‌باشد و علاقه مندان می‌توانند آن را تجربه کنند.

م.حافظ | اخبار | 26/08/2017
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 255
    تشکر: 194
    تشکرشده: 136
    پروفایل psn: MBEMPIREir
    رتبه لیدربرد psn: 48
    کنسول‌های بازی:

    وای وای چقدر پیشرف قدر پیشرفت :ha:
    فکر می کنم کپکام رو تعطیل کردن یکی دونفر رو گذاشتن هر از چندگاهی بازی های نسل قبل رو به اسم ریمستر عرضه کنن . چیه این واقعا :99 خدائیش خجالت اوره :tear:. یادم نمیره نسل ششم لوگوی کپکام روی کاور بازی به این معنی بود که اون بازی عالیه. اما الان لوگوی کپکام یعنی ریمستر . گه گداری هم از دستشون در میره یک بازی می سازن

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.