نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 30 -3443
ساعت 03:25

ویدئوی گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins بر روی Xbox One X

0 از 5

ویدئویی بسیار زیبا از گیم پلی ورژن Xbox One X بازی Assassin’s Creed Origins

اینطور که به نظر می‌رسد بازی Assassin’s Creed Origins روح تازه ای به این سری خواهد بخشید و وعده داده شده که این بازی بر روی همه پلتفرم ها بسیار جذاب و بدون نقص ظاهر خواهد شد. قطعاً در میان نسخه های کنسولی این بازی، ورژن Xbox One X آن بهتر از بقیه خواهد بود.

هم اکنون ویدئوی جدیدی از گیم پلی ورژن Xbox One X بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید.

در این ویدئو می‌بینید که کاراکتر Bayek به همسرش Aya ملحق می‌شود و سپس به جستجو و اکتشاف در شهر Memphis می‌پردازند تا اطلاعاتی در مورد شخص ناشناسی که گاو مقدس Apis را مسموم کرده به دست آورند. پس از آن می‌توانید محیط اطراف شهر و همچنین یکی از اهرام را مشاهده کنید؛ جایی که گیمر باید معماهایی را برای کسب اطلاعات بیشتر حل کند. پس از آن کاراکتر Byek عقابش را برای گشت زنی در محیط اطراف می‌فرستد.

عنوان Assassin’s Creed Origins در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه را توسط استودیوی Ubisoft Montreal می‌گذراند. این بازی در ژانر اکشن ماجراجوئی آمیخته با عناصر مخفی کاری و حرکات پنهانی طراحی شده و گیمر از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش خواهد کرد. Assassin’s Creed Origins در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 30/11/-0001

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.