نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 23 شهریور 1396
ساعت 11:04

Bruce Straley کارگردان بازی‌های Last of Us و Uncharted 4 از ناتی‌داگ جدا شد

5 از 5

Bruce Straley گیم دایرکتور ( Game Director ) ناتی‌داگ که بر روی پروژه‌های بزرگی از قبیل سری Uncharted و Last of Us فعالیت کرده است از ناتی داگ جدا شد!

طی خبری ناراحت کننده، امروز مطلع شدیم که Bruce Straley دستیار کارگردان بازی‌های بزرگی از جمله The Last of Us و Uncharted 4 بعد از 18 سال فعالیت در این استودیو، از ناتی‌داگ جدا شد.

این اطلاعیه، صبح امروز توسط Straley در قالب نامه‌ای سرگشاده در وبسایت کمپانی منتشر شد. در نامه، Straley از اینکه در این 18 سال بعنوان عضوی از خانواده‌ی بزرگ ناتی داگ فعالیت داشته ابراز خوشحالی کرد و در رابطه با دلیل جدا شدنش از کمپانی به این توضیح بسنده کرد که:

"بعد از کار کردن بر روی پروژه‌های بسیار بزرگی که سطح توقع مخاطبین از آن‌ها به شدت بالا است ( Uncharted و Last of Us ) متوجه شدم که تمرکز و انرژی که صرف می‌کنم معطوف موضوع دیگری شده است. همین تلنگر کافی بود تا بفهمم که زمان جدا شدن من از ناتی‌داگ رسیده است"

Bruce Straley در سال 1999 بعنوان Texture Artist به پروژه ی Crash Team Racing پیوست و راه پیشرفت رو ادامه داد تا اینکه در گروه کارگردانی پروژه‌ی Uncharted به کار بر روی این سری پرداخت و در نهایت بعنوان Gameplay Director در Last of Us فعالیت کرد.

خبر جدا شدن Straley از ناتی‌داگ برای من بعنوان یکی از طرفداران این استودیو خبری ناراحت کننده است. امیدوارم این جدائی در کیفیت تولید محتوای ناتی‌داگ تاثیر زیادی نداشته باشد. بخصوص که مشتاقانه در انتظار دیدن اولین گیم‌پلی های بازی Last of Us 2 هستم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.