نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 23:31

حذف مبارزات از تور اکتشاف بازی Assassin's Creed: Origins

0 از 5

مبارزات از تور اکتشاف بازی Assassin's Creed: Origins حذف شدند

شرکت یوبی‌ساف اخیراً حالت جدیدی را برای بازی Assassins' Creed: Origins معرفی کرده است گرچه شاید این حالت چیزی نباشد که انتظار آن را داشته باشید. «تور اکتشاف» (Discovery Tour) نام این حالت جدید بوده و در سال 2018 به رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در این حالت کلیه مبارزات حذف شده‌اند و بازیکنان قادر خواهند بود تا آزادانه به اکتشاف در دنیای مصر باستان بپردازند.

در حالت تور اکتشاف شما قادر خواهید بود تا با راه رفتن یا با اسب سواری به کلیه نقاط بازی سر بزنید، نقاطی نظیر Alexandria ،Memphis ،Nile delta ، Giza plateau ،Faiyum Oasis و Great Sand Seas. در این حالت شاهد هیچگونه مبارزه، داستان و محدودیت زمانی نخواهید بود.

هدف این حالت جدید کمک به بازیکنان جهت درک تاریخ مصر باستان است. تور اکتشاف شامل ده‌ها تور جهت راهنمایی شما خواهد بود که براساس تاریخ واقعی طراحی شده‌اند. این تورها برروی چیزهایی نظیر اهرام بزرگ، فرآیند مومیایی کردن و زندگی «کلئوپاترا» (Cleopatra) در کنار سایر چیزها متمرکز شده است.

حالت تور اکتشاف در اوایل سال 2018 برای بازی Assassin's Creed: Origins از طریق یک به‌روزرسانی رایگان منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ 5 آبان ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

فرشاد | اخبار | 27/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.