نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 06 مهر 1396
ساعت 02:04

Faction Rallies بازی Destiny 2 هم اکنون در دسترس است

0 از 5

Faction Rallies بازی Destiny 2 هم اکنون در دسترس است و جزئیات مربوط به آن در اختیار کاربران قرار گرفت

Faction Rallies بازی Destiny 2 شامل پاداش‌های انحصاری نظیر سلاح، زره و shaders می‌شود. سه شخصیت Arach Jalaal ،Lakshmi-2 و Executor Hideo بوسیله این رویداد در دسترس قرار دارند و در برج Destiny 2 قابلیت صحبت با آن‌ها وجود دارد. Arach Jalaal و Lakshmi-2 در Hangar قرار گرفته‌اند این در حالی است که Executor Hideo در Bazaar قرار دارد. پیدا کردن آن‌ها ممکن است کمی سخت باشد اما با گشت و گذار در محیط اطراف امکان پیدا کردن آن‌ها وجود خواهد داشت. برای فعال کردن Faction Rallies شما بایستی کمپین را کامل نموده و به لول 20 دست یابید.

بوسیله Faction Rallies شما به یکی از سه فرقه وفادار خواهید بود. شما فابلیت جنگیدن برای فرقه خود را خواهید داشت و در این پروسه امکان دریافت Rewards Tokens را دارید که برای تجارت سلاح‌های انحصاری و emblems در کنار سایر آیتم‌ها کاربرد دارند. در توضیحات درون بازی آمده است:

برای بدست آوردن tokens لول 20، اقدام به نابودی تدارکات در Lost Sectors، انجام رویدادهای عمومی، مسابقات Crucible  Strikes و یورش Leviathan نمایید.

هر فرقه دارای سلاح قدرتمند مربوط به خود است. Dead Orbit دارای یک scout rifle، فرقه Future War Cult دارای یک pulse rifle و New Monarchy دارای یک sidearm هستند. در پایان رویداد، فرقه‌ای که دارای بیشترین امتیاز باشد، به عنوان برنده اعلام خواهد شد و از امتیازات آن بهره‌مند می‌گردد. پیروز این رویداد در تاریخ 11 مهر ماه اعلام خواهد شد.

در ادامه تصاویر مربوط به Faction Rallies را مشاهده خواهید کرد:

Destiny 2Destiny 2Destiny 2Destiny 2Destiny 2Destiny 2Destiny 2Destiny 2Destiny 2Destiny 2

فرشاد | اخبار | 27/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.