نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 06 مهر 1396
ساعت 06:03

شرکت ولو برروی بازی ماجراجویانه جدیدی کار می‌کند

0 از 5

شرکت ولو احتمالاً برروی یک بازی چهار بازیکنه در سبک ماجراجویانه کار می‌کند

براساس تصاویری که توسط یکی از کارمندان سابق شرکت ولو منتشر شده است احتمال می‌رود که این شرکت در حال کار برروی یک بازی ماجراجویانه با حضور چهار بازیکن باشد. Drew Wolf برای مدت 8 سال در شرکت ولو به عنوان یکی از هنرمندان مشغول بکار بوده است و سایت شخصی خود را با ارائه برخی کارهایی که در این شرکت صورت داده است بروزرسانی نموده است. برخی از این کارها مربوط به DOTA 2 و Team Fortress هستند اما Wolf همچنین برروی پروژه معرفی نشده‌ای کار کرده است که او آن را Untitled Fantasy Game نامیده است.

براساس اطلاعات سایت آقای Wolf، این بازی در سبک ماجراجویانه بوده و تمرکز خود را برروی مبارزات مشارکتی و داستان محوری معطوف کرده است. او در این بازی به عنوان طراح هنری شخصیت‌ها مشغول بکار بوده است. در توضیحات سایت Wolf آمده است:

مراحل طراحی این شخصیت‌ها با طرح‌های ابتدایی آغاز شد. هدف ساخت گروهی از چهار ماجراجو بود که هر کدام دارای شخصیت عجیب و غریبی می‌بودند. پس از صحبت و دریافت بازخوردهایی، گروه به 10 شخصیت تقسیم شدند. آن‌ها تبدیل به شخصیت‌های اصلی این پروژه می‌شدند. در مدت ساخت، من طرح ابتدایی را برای هر شخصیت در نظر گرفتم. آن طراحی‌ها در یک دنیای کلاسیک فانتزی علمی تخیلی صورت گرفته بودند. هر یک از حالت‌های در نظر گرفته شده بیانگر قسمتی از جهان بودند و نشان دهنده اینکه شخصیت مورد نظر از چه جایی آمده است بودند.

آقای Wolf مشخص نکرد که این آثار هنری در کجا ساخته شده‌اند و تنها اعلام کرد که بخشی از پروژه‌های داخلی R&D بوده‌اند. بهتر است اینطور فرض کنیم که این پروژه مربوط به شرکت ولو بوده است چراکه رزومه او نشانی از استخدام در جای دیگری از سال 2009 تا به امروز را نشان نمی‌دهد.

فرشاد | اخبار | 28/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.