نویسنده: فرشاد شنبه، 15 مهر 1396
ساعت 04:08

باندل‌های Assassin’s Creed Origins اکس‌باکس وان اس معرفی شدند

0 از 5

باندل‌های Assassin’s Creed Origins کنسول اکس‌باکس وان اس معرفی شدند

یکی از مورد انتظارترین عناوین امسال، بازی Assassin’s Creed Origins است که بزودی شاهد انتشار آن خواهیم بود. شرکت مایکروسافت از حقوق مربوط به بازاریابی و خدمات این بازی برخوردار است و اخیراً اقدام به معرفی دو باندل جدید برای اکس‌باکس وان اس نموده است.

دو باندل معرفی شده تاحدودی با یکدیگر یکسان هستند اما فضای ذخیره متفاوتی دارند. یکی از آن‌ها دارای هارد 500 گیگابایتی و دیگری 1 ترابایتی است. این دو باندل علاوه بر بازی Assassin’s Creed شامل Rainbow Six Siege، یک ماه دسترسی آزمایشی به برنامه Xbox Game Pass و 14 روز اشتراک اکس‌باکس لایو گلد هستند. این کنسول‌ها 300 و 350 دلار قیمت گذاری شده‌اند گرچه بنظر می‌رسد که در آمریکا تنها نسخه 1 ترابایتی آن در دسترس خواهد بود.

اخیراً شرکت یوبی‌سافت صفحه استیم بازی Assassin's Creed Origins را با ارائه سیستم‌های مورد نیاز اجرای آن برروی رایانه‌های شخصی به‌روزرسانی نمود و پیش از آن، حجم مورد نیاز نصب این بازی را برروی اکس‌باکس وان 42.30 گیگابایت اعلام شده بود.

بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ 5 آبان ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 07/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.