نویسنده: فرشاد سه شنبه، 18 مهر 1396
ساعت 16:59

جزئیات به‌روزرسانی جدید بازی No Man’s Sky اعلام شد

0 از 5

بازی No Man’s Sky در به‌روزرسانی جدید، سیستم Save جدیدی دریافت کرد

بازی No Man’s Sky دوران انتشار فاجعه باری را به همراه داشت باگ‌های متعدد آن، منجر به عصبانیت بازیکنان و در برخی موارد، ارسال درخواست بازگشت پولشان شد. در هر صورت استودیوی «هلو گیمز» (Hello Games) به عنوان سازنده بازی به سختی تلاش کرد تا اکثریت مشکلات این بازی را برطرف کند و کیفیت آن را به سطحی که در ابتدا قول داده بود برساند. گرچه بسیاری از بازیکنان معتقدند که کیفیت این بازی هرگز به چیزی که در زمان عرضه قول داده شده بود نرسیده است اما با این وجود، تلاش‌های استودیوی سازنده ستودنی است و حداقل می‌توانند بگویند که تلاش خود را کرده‌اند.

در تلاش جدید استودیوی هلو گیمز، شاهد ارائه به‌روزرسانی جدیدی هستیم. این به‌روزرسانی تغییرات کوچکی را در بازی اعمال خواهد کرد اما همچنین، اعمال تغییرات بزرگ نیز در دستور کار آن قرار دارند. یکی از این تغییرات بزرگ مربوط به سیستم save بازی است که اکنون پنج save در اختیار شما قرار می‌دهد. بنظر می‌رسد که این سیستم save جدید شباهت زیادی به بازی Breath of the Wild دارد و شاید سازندگان از این بازی در ساخت آن الهام گرفته باشند.

بازی No Man’s Sky هم اکنون برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. گرچه در بازه‌ای از زمان ابهاماتی مبنی بر احتمال نسخه اکس‌باکس وان آن نیز به گوش رسید. اما اکنون سوال اینجا است که آیا دارندگان اکس‌باکس وان با مشاهده مشکلات این بازی، تمایلی به دریافت آن خواهند داشت؟

جهت مشاهده لیست کامل تغییرات این به‌روزرسانی به لینک منبع مراجعه کنید.

فرشاد | اخبار | 10/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.