نویسنده: فرشاد سه شنبه، 18 مهر 1396
ساعت 22:56

جزئیات سیزن پس و بسته‌های الحاقی بازی Assassin's Creed Origins اعلام شد

0 از 5

یوبی‌سافت برنامه‌های خود برای محتوای پس از انتشار بازی Assassin's Creed Origins را اعلام کرد

با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Assassin's Creed Origins، شرکت یوبی‌سافت اقدام به انتشار جزئیات سیزن پس و بسته‌های الحاقی آن نمود. این بازی پس از عرضه، 2 بسته توسعه دهنده اصلی و همچنین چند محتوای کوچک دریافت خواهد کرد.

دو بسته الحاقی اصلی The Hidden Ones و The Curse of the Pharoahs نام دارند. اولین بسته در ماه ژانویه سال 2018 منتشر خواهد شد و داستان آن سال‌ها پس از حوادث بازی اصلی روی می‌دهد. دومین بسته منجر به اضافه شدن یک قلمرو روحانی جدید خواهد شد که جانورانی نظیر جنگجویان Anubis، عقرب‌ها و ... در آن حضور دارند و در بازیکنان باید به بررسی نفرینی که منجر به احیای فرعون‌های مرده شده است بپردازند. بسته The Curse of the Pharoahs در ماه مارس سال 2018 عرضه خواهد شد.

دو بسته گفته شده شامل سیزن پس بازی Assassin's Creed Origins می‌شوند که در آمریکا 40 دلار قیمت دارد (هنوز قیمت بین المللی اعلام نشده است.) این سیزن پس همچنین دسترسی به دو محتوای کوچک را فراهم خواهد کرد که شامل تجهیزات و سلاح‌هایی می‌شوند، همچنین 500 اعتبار درون بازی و یک سلاح انحصاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نسخه طلایی و Steelbook بازی Origins شامل سیزن پس بازی، بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه خواهند بود گرچه سایر نسخه‌های ویژه این بازی فاقد کلیه محتویات اضافه خواهند بود. فارغ از سیزن پس، بازی Assassin's Creed Origins ‌محتوای رایگانی را دریافت خواهد کرد که شامل حالت‌های Photo ،Educational و Horde می‌شوند که در آن بازیکنان در برابر هجوم بی‌پایان دشمنان در Gladiator Arena قرار می‌گیرند.

محتوای سیزن پس

  • بسته‌ الحاقی اول، The Hidden Ones: در این بسته الحاقی بازیکنان به سال‌ها پس از رویدادهای بازی Assassin's Creed Origins منتقل خواهند شد. این بسته به بازیکنان اجازه خواهد داد تا پیشرفت کنند. این بسته در ماه ژانویه سال 2018 منتشر خواهد شد.
  • بسته الحاقی دوم، The Curse of the Pharaohs: این بسته برروی اسطوره‌های مصر تمرکز خواهد داشت. بازیکنان با فرعون‌های مرده‌ای خواهند جنگید و دست به کاوش در منطقه اسرار آمیزی خواهند زد. در این بسته بازیکنان با عقرب‌ها و جنگجویان Anubis و ... روبرو خواهند شد و باید نفرینی که فرعون‌های مرده را زنده کرده است بررسی کنند. این بسته در ماه مارس سال 2018 در دسترس خواهد بود.
  • بسته‌های The Roman Centurion and Horus: دو بسته انحصاری اضافه که شامل تجهیزات جدید، سلاح و سپر می‌شوند. در ماه نوامبر سال 2017 در دسترس خواهد بود.
  • یک بسته با 500 اعتبار Helix: در زمان عرضه بازی در دسترس خواهد بود.
  • یک سلاح انحصاری نادر: خنجر Calamity که در زمان عرضه بازی در دسترس خواهد بود.

بسته‌های الحاقی رایگان

  • The Trials of the Gods: نبردی حماسی در مقابل خدایان مصر که در صورت پیروزی، بازیکنان پاداش‌هایی را دریافت خواهند کرد. اولین رویداد The first Trial of the God پانزده روز پس از عرضه بازی در دسترس خواهد بود.
  • The Nomad's Bazaar: یک بازرگان سرگردان روزانه به بازیکنان ماموریت‌هایی را برای تکمیل خواهد داد تا به عنوان پاداش mysterious exotic دریافت کنند. در زمان عرضه بازی در دسترس خواهد بود.
  • حالت Photo: بازیکنان قابلیت گرفتن عکس و به اشتراک گذاری آن را با سایر بازیکنان خواهند داشت. در زمان عرضه بازی در دسترس خواهد بود.
  • حالت Horde: بازیکنان در Gladiator Arena، در برابر موج بی پایان دشمنان قرار خواهند گرفت. در اوایل سال 2018 در دسترس خواهد بود.
  • Discovery Tour: یک حالت آموزشی جدید که قابلیت گشت و گذار آزاد را در دنیای بازی فراهم خواهد کرد و اینگونه بازیکنان قادر خواهند بود تا با دوره مصر باستان آشنایی بیشتری از طریق تورهای راهنما پیدا کنند. در اوایل سال 2018 در دسترس خواهد بود.

پیش از این حجم مورد نیاز نصب بازی Assassin’s Creed Origins برروی اکس‌باکس وان 42.30 گیگابایت اعلام شد؛ همچنین شرکت یوبی‌سافت اقدام به معرفی سیستم‌های مورد نیاز اجرای این بازی نموده بود و ضمن معرفی جعبه‌های لوتی به نام صندوق‌های Heka اعلام کرد که این جعبه‌ها قابلیت باز کردن با پول واقعی را نخواهند داشت و در نهایت شرکت مایکروسافت اقدام به معرفی باندل این بازی نمود.

بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ 5 آبان ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 10/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.