نویسنده: م.حافظ شنبه، 22 مهر 1396
ساعت 18:53

کاهش فروش فیزیکی بازی Destiny 2 نسبت به Destiny

0 از 5

کاهش 50 درصدی فروش فیزیکی بازی Destiny 2

فروش فیزیکی بازی Destiny 2 کاری از استودیوی Bungie در ماه اول عرضه اش در ایالات متحده کمتر از انتظار بود. طبق گزارشات NPD بر مبنای اطلاعات 3 گزارش تحلیل گر Wall Street، فروش فیزیکی بازی Destiny 2 در اولین ماه عرضه نسبت به بازی قبلی Destiny (عرضه شده در سال 2014) حدود 50 درصد کاهش داشته است.

بعلاوه گروه NPD به این موضوع اشاره کرده که این کاهش در ایالات متحده مشابه کاهش 58 درصدی بازی Destiny 2 در هفته اول عرضه اش (نسبت به نسخه اورجینال) در UK است. تحلیل گر کمپانی Piper Jaffray آقای Michael Olson در گزارش NPD اظهار داشته:

«میزان فروش ماه عرضه بازی Destiny 2 در مقایسه با نسخه اورجینال بسیار کمتر بوده است.»

تحلیل گر کمپانی Wedbush آقای Michael Pachter نیز گفته که فروش Destiny 2 کمتر از حد انتظار بود و اطلاعات فروش ارائه شده توسط گروه NPD حدد 37 درصد کمتر از میزان پیش بینی اولیه برای آن بود. البته باید در نظر داشته باشید که این آمار فروش فقط بر مبنای فروش فیزیکی این بازی بوده و فروش دیجیتالی را به حساب نیاورده است. اما با توجه به عرضه نسخه کامپیوترهای شخصی Destiny 2 در روز 24 اکتبر (2 آبان 1396) تغییرات مهمی در میزان فروش آن در این ماه اتفاق خواهد افتاد.

عنوان Destiny 2 از نوع بازی های شوتر اول شخص چندنفره آنلاین است که حدود یک ماه قبل برای PlayStation 4, Xbox One عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 14/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.