نویسنده: فرشاد دوشنبه، 24 مهر 1396
ساعت 03:12

کارگردان بازی Destiny 2: اکثر بازیکنان به Max Level رسیده‌اند

0 از 5

کارگردان بازی Destiny 2 اعلام کرد که تعداد زیادی از بازیکنان به Max Level رسیده‌اند

حدود یک ماه از عرضه بازی Destiny 2 زمان می‌گذرد و براساس تایید «لوک اسمیت» (Luke Smith) به عنوان کارگردان بازی، بسیاری از افراد به حداکثر Level این بازی رسیده‌اند. اسمیت در مصاحبه اخیر خود با مجله Edge ضمن اعلام این خبر، گفت که این بازیکنان به حداکثر Level این بازی در کمپین و دستاوردها رسیده‌اند. او اعلام کرد:

در این بازی سورپرایزهای زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها را خود شما باید پیدا کنید. درصد زیادی از بازیکنان به حداکثر Level این بازی در کمپین رسیده‌اند. این تعداد از کاربران واقعاً شوک آور است. فکر می‌کنم که این اطلاعات در این بازه زمانی واقعاً جالب هستند و تیم سازنده باید به خود افتخار کند. فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که باید نسبت به آن اطمینان حاصل کنیم، پاسخ به این سوال است که اگر اقدام به اجرای 80 تا 90 ساعت این بازی نموده‌اید، از حضور در کنار شخصیت‌های آن خوشحال بوده‌اید؟ اگر دوست داشته باشید که بار دیگر اقدام به اجرای بازی نمایید، دوست دارید که چه چیزهایی در بازی وجود داشته باشند؟

اسمیت همچنین جزئیاتی در مورد تغییراتی که بانجی در سلاح‌های بازی Destiny 2 داده است، ارائه کرد که نتیجه آن، تکراری شدن سلاح و تغییر دادن آن بوده است. او گفت:

من همچنان از تغییرات این بازی پشتیبانی می‌کنم. من معتقدم که این مجموعه بازی در نهایت تبدیل به یک بازی کالکشن می‌شود. می‌دانم که کاستی‌هایی در این بازی داشته‌ایم که نیاز به برطرف نمودن دارند.

برخی اوقات شما در مورد اشکالات پروژه‌تان درست فکر می‌کنید و برخی زمان‌های دیگر خیر. کاری که در حال حاضر مشغول انجام آن هستیم، جستجوی پتانسیل کارهایی است که قادر به انجام آن‌ها هستیم و آن‌ها را اولویت‌بندی می‌کنیم. من همچنان معتقدم که کاری که تیم سازنده انجام داده است، کار خوبی برای یک بازی کالکشن بوده است.

بازی Destiny 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One در دسترس است. نسخه PC این بازی در اواخر ماه اکتبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

فرشاد | اخبار | 15/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.