نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 24 مهر 1396
ساعت 23:47

تریلر لانچ (هنگام عرضه) بازی ELEX

0 از 5

مشاهده کنید تریلر هنگام عرضه بازی ELEX

بازی ELEX کاری از استودیوی Piranha Bytes فردا مورخ 17 اکتبر 2017 (برابر با 25 مهر 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه می‌شود و به همین مناسبت تریلر لانچ (هنگام عرضه) این عنوان منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. در این تریلر دسته بندی های متفاوتی که گیمرها می‌توانند به آنها ملحق شوند و همچنین چگونگی پیوند عناصر علمی تخیلی و فانتزی سنتی نمایش داده شده است.

عنوان ELEX از نوع بازی های اکشن نقش آفرینی فضای باز و شامل مبارزه اصولی است. گیمرها قادر هستند که به یکی از سه دسته بندی موجود در بازی ملحق شوند؛ هر یک از این دسته بندی ها دارای سبک بازی متفاوت و ویژگی های منحصر به خودشان هستند. در حال حاضر نقد و بررسی های صورت گرفته در مورد این بازی تا حدودی متفاوت است.

بازی ELEX قیمتی معادل 59.99 دلار دارد. نسخه کالکتور آن نیز با قیمتی معادل 120 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت که شامل بازی اصلی، راهنمای آن، موسیقی متن و آرت بوک رسمی آن، نقشه پارچه ای با مضمون  world Magalan بازی و 2 تندیس است.

در این بازی گیمرها وارد جنگی می‌شوند که به خاطر یک منبع نیرو زا به نام ELEX صورت گرفته است. ELEX درواقع قدرتی شبه سحرآمیز و نیرو زا به افراد می‌بخشد. دنیای بازی ترکیبی از لوکیشن های قدیمی قرون وسطی و جدید بوده و گیمرها قادر هستند تا از تفنگ، شمشیر و جادو برای مبارزه با دشمنان استفاده نمایند. بعلاوه در این بازی یک جت پک وجود دارد که می توان از آن برای جستجو و اکتشاف در محیط بازی استفاده کرد.

به تازگی حجم موردنیاز برای دانلود نسخه PlayStation 4 مشخص شده است.

م.حافظ | تریلر | 16/10/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.