نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 03 آبان 1396
ساعت 14:47

نسخه جدید بازی Hitman معرفی شد

0 از 5

سازنده بازی Hitman نسخه جدید آن را معرفی نمود

IO Interactive «نسخه سال» (Game of the Year Edition) بازی Hitman را معرفی نمود که شامل کلیه قسمت‌ها و محتوایی است که برای آن در دسترس قرار گرفته‌اند. این استودیو همچنین تایید کرد که این بازی کمپین جدیدی به نام Patient Zero دریافت خواهد کرد.

در کنار معرفی این نسخه جدید، IO Interactive خبری را برای طرفداران Xbox خود منتشر نمود؛ براساس این خبر، بازی Hitman در تاریخ 7 نوامبر (برابر با 16 آبان ماه) به‌روزرسانی را جهت پشتیبانی از کنسول Xbox One X دریافت خواهد کرد. این به‌روزرسانی امکان پشتیبانی از کیفیت 4k را بصورت «نیتیو» (Native) و نرخ فریم بالاتری را امکان‌پذیر می‌کند. جزئیات دیگری در ارتباط با این به‌روزرسانی به اشتراک گذاشته نشد.

قابلیت اجرای بازی Hitman هم اکنون از طریق پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC امکان‌پذیر است.

پیش از این استودیوی IO Interactive اعلام نموده بود که در تاریخ 24 اکتبر اقدام به انتشار اخبار جدیدی پیرامون بازی Hitman خواهد کرد. آینده بازی Hitman با اقدام به فروش استودیوی سازنده توسط اسکوئر انیکس و اخراج برخی کارکنان مورد پرسش طرفداران آن قرار گرفت. در ماه ژوئن سازنده بازی اعلام کرد که فروش این استودیو پایان یافته و IO Interactive بطور کامل مستقل شده است و بطور رسمی مالک مجموعه بازی Hitman محسوب می‌شود.

فرشاد | اخبار | 25/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.