نویسنده: فرشاد جمعه، 05 آبان 1396
ساعت 14:59

برندن گرین از بخش تک نفره بازی PUBG می‌گوید

5 از 5

آیا کمپین تک نفره به بازی PUBG اضافه خواهد شد؟

در اوایل سال 2017، «برندن گرین» (Brendan Greene) به عنوان تهیه کننده بازی PUBG اشاره‌هایی به احتمال اضافه شدن کمپین تک نفره به این بازی داشت. اکنون با توجه به موفقیتی که این بازی بدست آورده است، این سوال برای ما ایجاد شد که آیا کمپین تک نفره در نهایت به بازی اضافه خواهد شد؟ گرین در نمایشگاه  PAX استرالیا در این رابطه اعلام کرد:

من ایده‌ای در رابطه با کمپین تک نفره در ذهن داشتم. در حال حاضر نه منابع، نه زمان و نه حتی برنامه‌ای برای اضافه کردن چنین چیزی به بازی داریم. در حال حاضر کمپین تک نفره‌ای برای بازی PUBG در کار نخواهد بود.

گرین در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد که او علاقه دارد تا در زمان ارائه نسخه Xbox One این بازی، قابلیت پشتیبانی از کراس پلی را برای بازیکنان فراهم کند؛ او در این رابطه اعلام کرد:

بدلیل آنکه تجربه دنیای بازی برروی هر دو پلتفرم یکسان است، من واقعاً علاقه دارم تا به بازیکنان امکان اجرای آن را در کنار یکدیگر بدهم. این چیزی است که بدنبال اضافه کردن آن به بازی هستیم اما در حال حاضر نمی‌توانم چیزی در مورد آن بگویم اما ما علاقه داریم که وجود چنین چیزی را در بازی ببینیم.

فرشاد | اخبار | 27/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.