نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 26 آبان 1396
ساعت 01:26

استودیو سازنده Cuphead به ساخت بازی‌های دو بعدی ادامه خواهد داد

0 از 5

استودیو سازنده Cuphead به ساخت بازی‌های دو بعدی ادامه خواهد داد

یکی از پرطرفدارترین بازی‌های امسال، عنوان Cuphead از استودیو MDHR است؛ یک اثر دو بعدی اکشن پلتفرمر که به سبک کارتون‌های دهه 30 میلادی طراحی شده. اگر بخواهیم این عنوان را با بازی‌های اخیر کمپانی‌‌های مشهور مقایسه کنیم، Cuphead از هر نظر خاص و متفاوت به نظر می‌رسد. مدتی قبل، بنیان‌گذاران استودیو MDHR اظهار داشتند که به این زودی‌ها به سراغ ساخت بازی‌های سه‌بعدی نخواهند رفت.

برادران Moldenhauer در مصاحبه خود با IGN اعلام کردند که طرفدارن استودیو می‌توانند از این نظر خاطر نشان باشند، چرا که MDHR در آینده به روند ساخت بازی‌های دو بعدی ادامه خواهد داد. Jared Moldenhauer گفت:

بخش بزرگی از استودیو MDHR عاشق انیمیشن‌های دو بعدی هستند...آنجا افراد با استعداد زیادی هستند که فرصت استفاده از استعدادهای خود را در راه‌های دیگر ندارند. در حال حاضر بیشتر شرکت‌ها هم به ساخت بازی‌های سه بعدی مشغول هستند. زمان همه چیز را تغییر می‌دهد، اما من همیشه می‌خواهم بخشی از بازی‌های دو بعدی باشم.

Chad Moldenhauer در ادامه افزود:

استودیوهای AAA هرگز این کار را انجام نمی‌دهند. بنابراین، اینکه ما می‌توانیم عنوانی بسازیم که شبیه کارتون‌ها است، بهترین کار ممکن است. پس ما می‌خواهیم مطمئن شویم که کار خود را به همین صورت ادامه خواهیم داد.

این دو برادر مدتی قبل اعلام کردند که احتمال ساخته نسخه دوم Cuphead وجود دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.