نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 30 آبان 1396
ساعت 11:53

مشکل در اتصال به سرورهای Call of Duty: WW2 خطای کد 5

3.8 از 5

خطا در اتصال به سرورهای بازی آنلاین Call of Duty: WW2 و راهکارهای احتمالی

بروزرسانی: مشکل سرورهای بازی Call of Duty: WW2 در حال حاضر برطرف شده و بخش مولتی پلیر بازی بدون مشکل در دسترس است.

سرورهای بازی Call of Duty: ww2 به اعلام بسیاری از کاربران این بازی در سرار جهان امروز برابر با 30 آبان‌ماه از دسترس خارج شده است. اغلب کاربران در زمان ورود به بخش آنلاین بازی، با پیغامی مبنی بر عرضه ی آپدیت جدید مواجه شده اند که پس از کلیک بر روی دانلود این آپدیت ( که البته آپدیت مربوط به تایتل نبوده و صرفا به بروزرسانی لیست سرورهای بازی مربوط است ) با پیغام خطای ایجاد مشکل در پروسه ی آپدیت مواجه شده و نمی‌توانند به بخش مولتی پلیر آنلاین بازی وارد شوند. نکته ی مهم اینکه سایر بخش های بازی قابل دسترس هستند. پیغام خطای به نمایش در آمده به صورت زیر است :

The game will now restart dou to an update failour. ( Error Code: 5)

با توجه به اطلاعات وبسایت Downdetector نزدیک به 80 درصد کاربران با این مشکل دست به گریبان هستند با این وجود پیشنهاد می‌شود که راهکارهای زیر را برای رفع این مشکل امتحان نمایید:

  • اگر در حالت نرمال بصورت بیسیم به اینترنت متصل هستید، از اتصال با کابل استفاده کنید. فقط لازم است که بازی آپدیت مورد نظر را دریافت کند و پس از انجام بدون مشکل آپدیت می‌توانید مجدد به نوع اتصال قبلی خودتان برگردید.
  • اگر راهکار قبلی مشکل را برطرف نکرد، از اینترنت همراه استفاده کنید. اگر به گوشی‌های تلفن هوشمند با اتصال 3جی یا 4جی دسترسی دارید، برای رفع این مشکل از هات اسپات گوشی استفاده کنید. اگر بدون مشکل آپدیت اولیه را دریافت کردید می‌توانید مجدد به اتصال قبلی برگردید.
  • یکی از کاربران پیشنهاد داده‌اند که برای رفع این مشکل بازی دیگری را بر روی کنسول اجرا کنید و به بخش آنلاین در این بازی دوم مراجعه کنید. بعد از گرفتن یک اتصال موفق، بازی را ببندید و به سراغ بازی Call of Duty: WW2 بروید. ممکن است اینبار بدون مشکل آپدیت را دریافت کنید.
  • بر روی کانکشن کنسول از DNS استفاده کنید . مناسب‌ترین DNSها در حال حاضر مربوط به سرویس دهنده‌ی لول وان با مقدار 4.2.2.2 و گوگل با مقدار 8.8.4.4 هستند.
  • کاربران اینترنت ایرانسل می‌توانند مقدار Mtu را بصورت دستی وارد کرده و یکی از مقادیر 1392 یا 1390 را وارد کرده و تست کنند.

اگر راهکار قابل استفاده‌ای برای این مشکل پیدا کردید، لطفا در بخش نظرات مطرح کنید تا باقی دوستان هم استفاده کنند.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آذر 1396
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    داداش اول به lane وصلة كن بعدش بازم امتحان ميكني و باز هم نميره تو
    الاجش اينه كه شما دستگاه و ري استارت كني و بعدش بري توش
    وقتي كه مشكلت حل شد ميتوني هم از وا فأي استفاده كني

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1396
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    برای رفع این مشکل از هات اسپات گوشی استفاده کنید. اگر بدون مشکل آپدیت اولیه را دریافت کردید می‌توانید مجدد به اتصال قبلی برگردید
    برای من این روش جواب داد

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.