نویسنده: فرشاد سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 20:20

آپدیت جدید بازی Horizon: Zero Dawn عرضه شد

5 از 5

آپدیت جدید بازی Horizon: Zero Dawn، مشکلات بسته الحاقی The Frozen Wilds را برطرف خواهد کرد

اخیراً استودیوی «گوریلا گیمز» (Guerrilla Games) آپدیت 1.45 بازی Horizon: Zero Dawn به حجم 309 مگابایت را در دسترس بازیکنان قرار داده است که از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن، می‌توان به برطرف کردن مشکل ایجاد «بازی جدید» (New Game+) در بسته الحاقی The Frozen Wilds اشاره کرد؛ این آپدیت همچنین مشکلات مربوط به دیالوگ‌ها و زیرنویس‌های این بازی را برطرف خواهد کرد و منجر به تقویت کیفیت میان پرده‌ها و انیمیشن‌ها خواهد شد.

بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی Horizon: Zero Dawn مدتی پیش در دسترس بازیکنان قرار گرفت؛ این بسته امکان سفر به منطقه‌ای جدید، آشنایی با قبیله‌ای جدید و مبارزه با دشمنان جدیدی را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

Horizon: Zero Dawn امتیاز 8.6 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ سعید سلیمی در نقد و بررسی این بازی نوشت:

خیلی پیش نمیاد که یک بازی به این بزرگی بتونه توقعات طرفدارانش رو برآورده کنه. هرچند هورایزن زیرو دان خیلی آروم و آهسته شروع می شه اما خیلی زود به یک ماجراجویی مهیج تبدیل می شه. متاسفانه از زمان ویچر ۳ ما امکان تجربه ی دنیایِ مجازیِ متفاوتی رو نداشتیم و حالا این فرصت در اختیار ما قرار گرفته. فرصتی که منجر به تجربه ای منحصر به فرد در یک فضای بکر و پویا می شه. پیشنهاد می کنم به بازی فرصت نشون دادن جوانب مختلفش رو بدید و از تجربه ی اون لذت ببرید.

فرشاد | اخبار | 28/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.