نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 12 آذر 1396
ساعت 16:40

Avengers: Infinity War در برخی کشورها زودتر اکران می‌شود

0 از 5

طرفداران مارول مشتاقانه منتظرند تا بزرگترین قهرمانان زمین را در یک قاب تماشا کنند؛ فیلم Avengers: Infinity War قرار است در برخی کشورها زودتر از موعد مشخص شده اکران شود

دیزنی و مارول تایید کردند این فیلم قرار است در هند یک هفته زودتر از اکران جهانی یعنی در تاریخ 27 آوریل 2018 (7 اردیبهشت 1397) پخش شود؛ این روند اکران برای دو مجموعه قبلی نیز انجام شده بود.
هند نیز به لیست کشورهایی که Avengers را زودتر از موعد می‌بینند اضافه شد؛ در این لیست کشورهایی چون: بلغارستان، ژاپن، اسپانیا، ویتنام، ترکیه و انگلستان وجود دارند که 27 آوریل شاهد اکران فیلم هستند؛ البته برخی از کشورها حتی می‌توانند زودتر یعنی در تاریخ‌های 25 و 26 آوریل، این فیلم را ببینند که کشورهایی مانند: استرالیا، فرانسه، هلند، سوئد، نیوزلند، برزیل، آلمان، یونان، سنگاپور شامل آن هستند.
خلاصه داستان این سری بدین صورت است: انتقام جویان و متحدانشان که مثل همیشه از دنیا در مقابل عوامل تهدید کننده آن محافظت می‌کنند، با خطر و مشکلی جدید به نام تانوس دست و پنجه نرم خواهند کرد. تانوس به دنبال جمع‌آوری شش سنگ بی انتها و کسب قدرت بسیار است، تا از طریق این قدرت به اهداف شوم خود برسد؛ هر چیزی که انتقام جویان تاکنون برای آن جنگیدند به این لحظه بستگی دارد، سرنوشت و موجودیت زمین نامشخص است.
Avengers: Infinity War در تاریخ 4 می 2018 (14 اردیبهشت 1397) به صورت جهانی اکران می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.