نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 12 آذر 1396
ساعت 20:53

بانجی به منظور بهبود کیفیت Destiny 2 ارتباط خود با بازیکنان را افزایش می‌دهد

0 از 5

بانجی قصد دارد به منظور تعمیر و افزایش کیفیت بازی Destiny 2 ارتباط خود با مخاطبان این عنوان را افزایش دهد

اخیرا در میان بازیکنان Destiny 2 نگرانی‌هایی درباره‌ی عدم شفافیت استودیوی بانجی بوجود آمده است. مدتی پیش تعدادی از بازیکنان متوجه سیستمی شده بودند که میزان XP دریافت شده پس از شرکت در هر رویداد را از قصد کاهش می‌دهد. در واقع بازیکنان کمتز از آنچه که شایسته‌اش بودند XP دریافت می‌کردند. پس از اعتراض کاربران، بانجی این سیستم را از بازی حذف کرد اما این کار موجب بروز مشکلی در سیستم لول آپ بازی شد. پس از مدتی بانجی توانست این مشکل را نیز رفع کند اما در نهایت این ماجرا باعث خشم عده‌ای از هواداران شده بود.

اکنون بانجی امیدوار است ارتباط با مخاطبانش را بهبود ببخشد. بر اساس حرف‌های سازندگان، تغییراتی که در جهت بهبود کیفیت Destiny 2 صورت می‌گیرد در پاسخ به بازخوردی است که از بازیکنان دریافت می‌شود:

تیم ما مشغول بررسی بازخوردها و کار بر روی بروزرسانی‌ها به منظور بهبود کیفیت Destiny 2 است. همچنین ما انتقاداتی مبنی بر عدم ارتباط با مخاطبان خود دریافت کرده بودیم، ما قبول داریم که باید شفاف‌تر عمل کنیم. متوجهیم که اگر بازیکنان با سازندگان ارتباط نداشته باشند نگرانی‌هایی بوجود خواهد آمد. ما متعهد می‌شویم که در آینده در این زمینه بهتر عمل کنیم.

بانجی در ارتباط با موضوع XP اظهار پشیمانی کرده و بخاطر عدم شفافیت با بازیکنان متاسف است. برخی از هواداران قدیمی Destiny نگرانند که سازندگان حریص و محافظه‌کار شده باشند. هرچند بانجی می‌گوید چنین چیزی حقیقت ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.