نویسنده: فرشاد دوشنبه، 02 بهمن 1396
ساعت 17:00

جزئیات پچ روز اول بازی Monster Hunter World اعلام شد

5 از 5

شرکت کپکام جزئیات مربوط به پچ روز اول بازی Monster Hunter World را به اشتراک گذاشت

براساس اعلام شرکت کپکام، پچ روز اول بازی Monster Hunter World، نسخه‌ی آن را به 1.01 ارتقا داده و حجمی حدود 815 مگابایت خواهد داشت؛ نکته قابل توجه آن است که تا زمان دریافت این پچ، قابلیت اجرای بازی را بصورت آنلاین نخواهید داشت. در ادامه شاهد جزئیات این پچ خواهید بود:

  • فعال شدن امکان استفاده از قابلیت‌های آنلاینی نظیر حالت چند نفره، ماموریت‌های مرتبط و سیستم چت.
  • اعمال تغییراتی جهت دریافت محتوای اضافه‌ای در My House بازیکنان.
  • اضافه شدن گالری به منوی اصلی تا بتوان به مرور رویدادهای مختلف پرداخت: حالت گالری به شما اجازه می‌دهد تا به تماشای صحنه‌ای که در گذشته دیده‌اید بپردازید؛ در این حالت، ظاهر شخصیت بازیکنان بسته به اطلاعات ذخیره شده‌ متفاوت خواهد بود.
  • اضافه شدن Mascot Poogie به Research Commission HQ: با پیشرفت در بازی، شاهد اضافه شدن Poogie در Research Commission HQ خواهید بود و اگر دوستی خود را با او عمیق‌تر کنید و او را با خود به اطراف ببرید، شاهد حوادث خوبی خواهید بود.
  • اضافه شدن زبان‌های جدیدی (بسته به منطقه) در کنار زبان‌های ژاپنی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی؛ در آسیا زبان‌های چینی و کره‌ای، در آمریکای شمالی زبان پرتغالی برزیلی و در اروپا، زبان‌های پرتغالی برزیلی، لهستانی، روسی و عربی اضافه خواهند شد.
  • برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات بازی.

بازی Monster Hunter World

در کنار معرفی پچ روز اول بازی Monster Hunter World، شرکت کپکام تایید کرد که در آینده از طریق آپدیت‌های رایگان، المان‌های جدیدی به این بازی اضافه خواهند شد؛ به عنوان مثال، Deviljho از طریق آپدیت بهاری به این بازی اضافه خواهد شد. شرکت کپکام اعلام کرد که در آینده جزئیات بیشتری را در ارتباط با این آپدیت (آپدیت بهاری) به اشتراک خواهد گذاشت.

افرادی که از اتصال آنلاین استفاده کنند، قادر خواهند بود تا در رویدادهای متنوعی که توسط کپکام برنامه‌ریزی شده‌اند شرکت کنند؛ کپکام برنامه دارد تا در آینده از طریق محتوای رایگان، Gestureهای جدیدی را به این بازی اضافه کند.

محتوای پولی هم برای عنوان Monster Hunter World در نظر گرفته شده‌اند که شامل Gestureهای بیشتر، آیتم‌های سفارشی سازی غیرمرتبط با گیم‌پلی، Face Paint و چند Stamp جهت استفاده در چت خواهند بود.

عنوان Monster Hunter World در تاریخ 26 ژانویه (برابر با 6 بهمن ماه) برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One و در فصل پاییز برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 22/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.