نویسنده: فرشاد دوشنبه، 02 بهمن 1396
ساعت 11:00

معرفی آهنگسازان بازی Cyberpunk 2077

0 از 5

آهنگسازان Bloodborne و inFamous Second Son بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کنند

اخیراً اطلاعات جدیدی در مورد موسیقی متن بازی در دست ساخت Cyberpunk 2077 استودیوی CD Projekt RED منتشر شده‌اند که براساس آن‌ها، Brian Mantia و Melissa Reese که بدلیل همکاریشان با گروه افسانه‌ای راک Guns ‘N Roses شناخته می‌شوند و همچنین بر روی موسیقی متن چند عنوان معروف هم کار کرده‌اند، در حال کار بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 هستند.

Mantia و Reese به ترتیب به عنوان درامر (طبل زن) و نوازنده‌ی کیبورد با گروه Guns ‘N Roses همکاری داشته‌اند و براساس صفحه‌ی IMBD آن‌ها، بنظر می‌رسد که هر دو در حال کار بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 هستند. Mantia و Reese پیش از این بر روی ساخت عناوین قابل توجهی کار کرده‌اند؛ بطور مثال Brian Mantia بر روی موسیقی متن Mortal Kombat و Melissa Reese بر روی موسیقی متن Bloodborne کار کرده است و از inFamous 2 و inFamous: Second Son هم می‌توان به عنوان پروژه‌هایی که با یکدیگر همکاری داشته‌اند نام برد.

همچنین Mantia در مصاحبه‌ای تایید کرده است که او بر روی موسیقی متن عنوان Cyberpunk 2077 کار می‌کند:

من بر روی موسیقی متن بازی ویدیویی Cyberpunk 2077 کار می‌کنم؛ این یک پروژه‌ی خاص و چالش برانگیز است چراکه سازندگان آن بدنبال موسیقی هستند که تاکنون شنیده نشده باشد، آن‌ها بدنبال موسیقی مناسبی برای سال 2077 هستند. من به این پروژه ملحق شدم چون واقعاً عاشق White Noise هستم و فکر می‌کنم که این مسیری خواهد بود که موسیقی در طول 60 سال آینده از آن عبور خواهد کرد.

فرشاد | اخبار | 22/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.