نویسنده: فرشاد یکشنبه، 08 بهمن 1396
ساعت 17:00

نورمن ریداس جزئیاتی را در مورد بازی Death Stranding ارائه کرد

0 از 5

نورمن ریداس: مفهوم عنوان Death Stranding دیوانه کننده است

«نورمن ریداس» (Norman Reedus) اخیراً جزئیاتی را در مورد بازی Death Stranding که توسط «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) در دست ساخت قرار دارد، ارائه کرد؛ براساس گفته‌های ریداس، Death Stranding شبیه هیچ بازی دیگری نیست و پروسه‌ی ساخت آن، همچون پروسه‌ی ساخت یک فیلم است، او گفت:

مفهوم این بازی بسیار دیوانه کننده است، چراکه محتوای آن شبیه هیچ بازی دیگری نیست، مثلاً قرار نیست شما همه را کشته و برنده‌ی بازی شوید؛ Death Stranding یک چیز ارتباطی است و در خلاف جهت سایر عناوین حرکت می‌کند. این بازی چیزی فراتر از زمان خود است و المان‌هایی از شبکه‌های اجتماعی را در خود جای داده است. وقتی شما به تنهایی در یک اتاق حضور داشته باشید، ارتباط فیزیکی خود را با سایرین از دست خواهید داد، اما از طریق این بازی، ارتباط فیزیکی شما با سایرین دوباره ایجاد خواهد شد.

موضوع منحصر بفرد دیگری که در مورد بازی Death Stranding وجود دارد، ضبط کلیه‌ی حرکات ریداس است، از حرکات نوشته نشده در نمایش نامه گرفته تا حرکات شخصی او، ریداس در این رابطه اعلام کرد:

این یک چیز بسیار شگفت انگیز است، وقتی من با کوجیما ملاقات کردم، به او گفتم «پس آن‌ها (بازیکنان) قرار است از طریق من بازی را اجرا کنند؟» و او گفت «نه، آن‌ها خود تو هستند.». وقتی در حال ضبط حرکات هستیم، از من می‌خواهند که نورمن باشم. در استودیوی ضبط صدا آن‌ها در اطراف من می‌ایستند و اگر من سرم را به حالت خاصی بخارانم، از من می‌خواهند که آن کار را (دوباره) برای ضبط انجام دهم.

هنوز تاریخ عرضه‌ای برای بازی Death Stranding اعلام نشده است.

در اخبار مرتبط با عنوان Death Stranding اعلام شد:

فرشاد | اخبار | 28/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.