نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 24 اسفند 1396
ساعت 21:00

بازی Shadow of The Tomb Raider به صورت رسمی معرفی شد + تریلر

4 از 5

لارا کرافت با Shadow of The Tomb Raider بازمی‌گردد!

پس از شایعات و اخبار فراوان، بالاخره کمپانی Square Enix نسخه جدید این فرنچایز محبوب را به صورت رسمی معرفی کرد. شماره بعدی این سری Shadow of The Tomb Raider نام دارد که قرار است در تاریخ 23 شهریور 1397 برای PS4 ،Xbox One و PC روانه بازار شود.  برخلاف نسخه قبلی، Shadow of The Tomb Raider در انحصار هیچ یک از کنسول‌ها قرار ندارد.

هنوز اطلاعات زیادی از بازی به بیرون درز نکرده، اما گفته شده که معرفی کامل بازی در روز 7 اردیبهشت صورت خواهد گرفت و طرفداران می‌توانند در سه رویدادی که در وب‌سایت رسمی Tomb Raider مشخص گردیده، ثبت نام کنند و به تجربه بازی بپردازند. در کنار این موارد، یک تیزر کوتاه از این عنوان هم منتشر شد که در بخش زیر می‌توانید آن را تماشا کنید: 

مدت زیادی است که شایعات ساخت Shadow of The Tomb Raider به گوش می‌رسد. در گیمزکام 2015، رئیس Square Enix اعلام کرد که احتمال ساخت نسخه جدید در برنامه‌های شرکت وجود دارد. در ادامه آن، نام Shadow of The Tomb Raider در یکی از پاورپوینت‌ها دیده شد و یکی از کاربران آن را به اشتراک گذاشت. البته Square Enix در دسامبر سال گذشته، ساخت نسخه سوم این مجموعه را تایید کرد ولی از آن زمان به بعد هیچ اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشد. در روز گذشته هم نام بازی و تاریخ انتشار آن در وب‌سایت رسمی Tomb Raider دیده شد.

در رابطه با این فرنچایز باید گفت که فیلم Tomb Raider قرار است تا در تاریخ 25 اسفند 1396 روی پرده سینماها برود.  همان‌طور که انتظار می‌رفت، منتقدان از این فیلم استقبال خوبی نکردند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.