نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 30 فروردين 1397
ساعت 19:00

اضافه شدن شبکه غارهای زیرزمینی به PUBG در نقشه جدید Savage map

0 از 5

PUBG Corp به تازگی اطلاعات جدیدی از نقشه کوچکی که در دست ساخت دارد اعلام کرده است. با بازی‌مگ همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو PUBG Corp به منظور تنوع بخشیدن و جذاب نگه داشتن تجربه بازی PUBG، اعلام کرده که قصد دارد تعدادی وسیله نقلیه جدید، سلاح‌های بیشتر و یک شبکه غارهای زیزمینی را در نقشه کوچک و جدیدی که در دست عرضه دارد قرار بدهد. این استودیو موضوع را از طریق وبلاگ رسمی‌اش اعلام کرده و در بحثی که پیرامون آن داشته است، اسم رمز این نقشه را Savage map معرفی کرده است.

سیستم غارهای زیرزمینی که برای این نقشه طراحی شده، الهام گرفته شده از غار phraya nakhon در تایلند و خارج از شهر بانگکوک است. شما در این نقشه، قادر به پرش مستقیم با چتر به داخل غار هستید و در این شبکه غارها، به نظر با روش‌های گوناگونی برای فرار مواجه خواهید شد. در ادامه می‌توانید تصویری مفهومی از این شبکه غارها را مشاهده کنید.

New Savage map PUBG

 

ذکر این نکته نیز ضروری است که به گفته PUBG Corp، هنوز کارها روی این پروژه تمام نشده است و قرار است در چند فاز آزمایشی بعدی، نقشه با اسم رمز «Savage's test servers» قابل بازی باشد. البته این شرکت تاریخ دقیقی برای این کار نیز مشخص نکرده است.

درباره سلاح‌های جدید، استودیو هیچ گونه اطلاعاتی نداده است ولی گفته شده که یکی از وسایل نقلیه جدید Tuk Tuk نام خواهد داشت که نوعی موتور سه‌چرخ است. طبق وعده استودیو PUBG Corp، اطلاعات بیشتر درباره سلاح‌ها و وسایل نقلیه جدید به زودی اعلام خواهد شد.

pubg 4x4km savage map

با توجه به اندازه نقشه کوچک‌تر، Codename: Savage تجربه گیم‌پلی متفاوت‌تری نسبت به دو نقشه دیگر این بازی خواهد داشت. این نقشه چهار کیلومتر در چهار کیلومتر است و به خاطر ابعاد کوچک، تقابل‌ها و مبارزات سریع‌تری به خصوص در بخش‌هایی مثل معبد و استراحتگاه‌ها خواهد داشت. این گیم‌پلی با توجه به نمایش‌های محدودی که داشته است، بیشتر از همه المان‌های مشابه یک بازی بتل رویال دیگر، یعنی Fortnite را تداعی می‌کند.

در اخبار دیگری از بازی «پابجی»، اخیرا اعلام شد که بازیکنان ایکس‌باکس وان می‌توانند به زودی انتظار تجربه این بازی به شکل رایگان را داشته باشند. هر بازیکن که اشتراک Xbox Live Gold را داشته باشد، می‌تواند این بازی را از ۱۹ تا ۲۲ آوریل (۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت) به شکل رایگان بازی کنند. یک بسته الحاقی البسه جدید نیز پیش از این معرفی شده بود و مایکروسافت، این را هم اعلام کرده بود که نقشه دوم پابجی یعنی Miramar نیز در ماه می (اردیبهشت - خرداد) به ایکس‌باکس وان راه پیدا خواهد کرد. برای بازیکنان PC نیز هم‌اکنون Patch 10 قابل دریافت است. این پچ تغییراتی را در نواحی آبی یا blue zoneها و همچنین نقشه Miramar ایجاد خواهد کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.