نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 02 ارديبهشت 1397
ساعت 20:46

اسکوئر انیکس دوباره برای بازسازی Final Fantasy VII استخدام می‌کند

0 از 5

کمپانی Square Enix به منظور پیشی گرفتن بازسازی Final Fantasy VII از نسخه‌ی اصلی، به دنبال استخدام  برنامه‌ریزهای بیشتری است

اخیراً این کمپانی آگهی استخدامی برای Planner مبارزات و مراحل بازی منتشر کرده و هدف از این کار را پیشی گرفتن از نسخه‌ی اصلی که در سال 1997 منتشر شد اعلام کرده است. توضیحات و نیازمندی‌های این دو موقعیت شغلی بدین شکل هستند:

برنامه‌ریز مبارزات

  • برنامه‌ریزی سیستم مبارزاتی که عناصر دستوری و اکشن را با هم ترکیب می‌کند.
  • ارائه‌ی طوفان فکری برای دشمنان و باس‌های بازی.
  • ایجاد محیط با پارامتر‌هایی که برای رشد بازیکنان مناسب باشد.

برنامه‌ریز محیط

  • ایجاد گردش کار برای ساخت محیط‌های بازی
  • طوفان فکری برای طراحی مراحل لوکیشن‌های مختلف
  • پیاده کردن اطلاعات در آنریل انجین 4

این کمپانی در ادامه توضیح داد:

از عرضه‌ی Final Fantasy VII در سال 1997 بیست سال گذشته و از آن زمان تا کنون، بیش 11 میلیون نسخه‌ از آن در سرتاسر جهان، به صورت فیزیکی و دیجیتالی به فروش رفته و به عنوان شاهکار سری که طرفداران در سراسر دنیا عاشق آن هستند شناخته می‌شود.

با معرفی بازسازی Final Fantasy VII، اسکوئر انیکس قصد دارد تا در بخاطر استقبال بی‌نظیر از آن، دست به خلق عنوانی جدید بزند و به یک بازسازی ساده راضی نشود. این بازسازی به صورت داخلی تولید می‌شود و بعد از بیست سال، بسیاری از افراد مهم این صنعت که روی Final Fantasy VII کار کردند دوباره دور هم جمع شده‌اند تا این پروژه را که هم اکنون به مراحل اصلی ساخت خود رسیده را به عنوانی تبدیل کنند که از بازی اصلی نیز پیشی بگیرد.

کسانی که استخدام می‌شوند، همراه این سازندگان درجه یک با چالشی که از ساختن یک عنوان جدید نیز دشوارتر است روبرو خواهند شد. البته همراه آن، رشد می‌کنند و روی اثری کارخواهند کرد که بر جهان تأثیر خواهد گذاشت. آن‌ها ضمن وفادار ماندن به مضامین محبوب بازی اصلی، دنیای جدیدی را طی این پروژه خواهند ساخت که فقط در Square Enix ممکن است و حالا، این [پروژه] منتظر شماست.

نسخه‌ی هفتم سری Final Fantasy عنوان بسیار موفقی بود که صنعت بازی‌سازی را متحول کرد و حالا به شکل بازسازی، قرار است دوباره زنده شود. اخبار این پروژه هم از درون و هم از بیرون صنعت بازی دنبال می‌شود و هدف کمپانی اسکوئر انیکس، ساختن بازی‌ای است که از نسخه‌ی اصلی آن نیز بهتر باشد و برای این کار، مشغول افزایش تعداد کارکنان داخلی استودیو است. این بازی به طور انحصاری برای PS4 در دست ساخت است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.