نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 02 ارديبهشت 1397
ساعت 10:00

عناوین رایگان ماه آینده مشترکین Games With Gold لیک شد

0 از 5

به تازگی، فهرست عناوین رایگانی که قرار است در اردیبهشت ماه برای دارندگان اشتراک Games With Gold ایکس‌باکس عرضه شود، لیک شده است.

ماه آینده میلادی نزدیک است، و این به آن به معنی است که مایکروسافت، به زودی عناوین رایگانی که قرار است برای دارندگان اشتراک Games With Gold است را معرفی کند.

در جدیدترین اخبار بازی، ولی به نظر می‌رسد امروز، بازی‌های رایگان این ماه Games With Gold جلوتر از زمان معرفی رسمی توسط مایکروسافت لیک شده باشند. این از طریق یک تریلر که معمولا در زمان معرفی‌ها نمایش داده می‌شود، از طریق یک حساب توییتر به اشتراک گذاشته که اثری از آن در یوتیوب به چشم نمی‌خورد. در این تریلر معرفی، بازی‌های Super Mega Baseball 2 و نسخه ایکس‌باکس 360 بازی Streets of Rage سگا به عنوان عناوین رایگان و قابل دانلود ابتدای ماه می معرفی شده‌اند. لازم به ذکر است که تاریخ عرضه بازی Super Mega Baseball 2 در همین ۱ می (۱۱ اردیبهشت) خواهد بود، که به این ترتیب دارندگان اشتراک Games With Gold می‌توانند بازی را در روز عرضه، و به رایگان تجربه کنند.

عناوین بعدی که در ادامه ماه می عرضه می‌شوند، بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، محصول سال ۲۰۱۵ کونامی و عنوان بعدی، یک شوتر سوم شخص دیگر یعنی بازی Vanquish شرکت کپ‌کام است، که اولین بار در سال ۲۰۱۰ عرضه شده بود. طبق این خبر، این بازی‌ها قرار است در روز ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) برای دریافت در دسترس مشترکین گلد ایکس‌باکس قرار بگیرد. گفتنی است که هر دو این بازی‌ها، از عناوین به شدت تحسین‌شده و محبوب سال‌های اخیر هستند، و درصورتی که اشتراک Games With Gold ایکس‌باکس را داشته باشید، این بهترین فرصت برای تجربه این بازی‌ها است.

با توجه به صحبت منبع درز دهنده این خبر، باید گفت که این یکی از بهترین ماه‌ها برای دارندگان اشتراک Games With Gold ایکس‌باکس است و اگر اشتراک شما به پایان رسیده و تردید دارید که آن را تمدید کنید، این ماه بهترین زمان برای این کار است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.