نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 13 مهر 1393
ساعت 20:48

نسخه ی تست بازی Tekken 7 با معرفی 2 شخصیت جدید

4 از 5

غرفه ی تست بازی Tekken 7 در ژاپن اطلاعات جدید و جالبی در رابطه با این بازی در اختیار علاقه مندان قرار داده است . در ویدئو ای که در ادامه ی این مطلب خواهید دید شخصیت های جدید این نسخه از بازی را مشاهده میکنید . یکی از شخصیت های موجود در ویدئو Claudio بوده که در گذشته معرفی شده است و اما کارکتر بعدی Katrina نام دارد که در ویدئوی دوم ظاهر و بعضی حرکات وی را خواهید دید .

دانسته های ما در رابطه با این نسخه از بازی تغییرات اساسی در فرمول ساخت تیکن را نوید میدهد . امیدواریم که این تغییرات تاثیر مثبتی به همراه داشته باشند . دو ویژگی جدید بازی عبارتند از Rage Art و Power Crush . با Rage Art شما می توانید بسته به شخصیتی که هدایت آن را بر عهده دارید کلید های خاصی را فشار دهید تا کارکتر شما وارد حالت Rage شود . در این حالت قدرت ضربات شما بیشتر شده و امکان استفاده از بعضی ضربات خاص برای شما فراهم می شود. اما Power Crush ها ضربات ویژه ای هستند که در صورت حمله ی حریفتان مختل نمیشوند . البته که در این حالت ضربات حریف به شما وارد میشود . شما هر چقدر که بخواهید میتوانید از این نوع ضربه استفاده کنید اما ریسک ضربه خوردن را باید بپذیرید .


Tekken-7-inline-pic

همانطور که از ویدئو ها نیز مشاهده میکنید Tekken 7 با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده است . البته بر اساس سخنان کارگردان بازی Katushiro Harada گیمی که مشاهده میکنید محصول نهائی نیست و تنها 60 درصد از بازی به اتمام رسیده است . هنوز نورپردازی شخصیت ها ، اسکین شیدر ها و سایر موارد به بازی افزوده نشده اند .

 

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.