نویسنده: مهدی افتخاری پنج شنبه، 27 ارديبهشت 1397
ساعت 12:31

عنوان Metro Exodus به تاخیر افتاد اما در E3 امسال خواهد بود

5 از 5

بازی بعدی در سری Metro امسال به بازار عرضه نخواهد شد.

Metro Exodus، سومین بازی در این سری شوتر ترسناک تاخیر خورد. THQ Nordic طی یک خبر اعلام کرد، این بازی که قرار بود امسال برای PC، Xbox One و PS4 منتشر شود، حال در نیمه اول سال 2019 به بازار خواهد آمد. می‌توان حدس زد که تاریخ انتشار بین ژانویه تا مارس 2019 باشد.

شرکت 4A Games یک بیانیه مربوط به تاخیر بازی ارائه کرد، در یک توئیت سازندگان بازی گفتند که تاخیر خوردن Exodus ناراحت کننده است اما این Metro، بلند پروازانه‌ترین بازی در این سری است و ارائه آن به بهترین شکل ممکن زمان می‌برد. آن‌ها همچنین گفتند در E3 امسال محتوای زیادی از گیم پلی بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

ما می‌خواهیم همه بلند پروازانه‌ترین Metro را در بهترین شکل خودش تجربه کنند. بنابراین تاریخ عرضه آن را به نیمه اول سال 2019 موکول کرده‌ایم. می‌دانیم که این خبر برای بازیکنان ناامید کننده است اما در E3 از محتوای زیادی از گیم پلی بازی در یک محیط کاملا جدید رونمایی خواهیم کرد.

مانند نسخه‌های قبلی Metro، شما در نقش Artyom هستید که بهمراه عده‌ای دیگر از بازماندگان در حال فرار از خرابه‌های موسکو هستند. Deep Silver می‌گوید بازی حالت Sandbox داشته و بازیکنان مراحل غیر خطی و بزرگ را تجربه خواهند کرد، همچنین کل داستان در طول یک سال کامل اتفاق می‌افتد.

Exodus در E3 2017 بهمراه یک تریلر معرفی شد که در شروع آن Artyom در یک تونل خرابه بود، بعد وارد یک محیط باز شد و با یک موجود جهش یافته موش مانند مبارزه کرد. بدنبال آن در مراسم Video Game Awards در ماه دسامبر 2017 تریلر دیگری از بازی به نمایش گذاشته شد که در آن موجودات جهش یافته بیشتری مشاهده کردیم.

اولین بازی از سری Metro در سال 2010 منتشر شد و آخرین نسخه آن یعنی Metro Last Light در سال 2013 به بازار آمد، بنابراین زمان زیادی گذشته که نسخه دیگری از آن عرضه نشده. این فرنچایز توسط 4A Games بر اساس کارهای نویسنده روسی، Dmitry Glukhovsky درست شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.