نویسنده: مهدی افتخاری یکشنبه، 30 ارديبهشت 1397
ساعت 12:15

SIE Bend Studio: قصد ما استفاده کامل از قدرت PS4 است

0 از 5

سازندگان عنوان Days Gone می‌گویند که هدف آن‌ها گذشتن از محدودیت‌های PS4 و ساختن بهترین بازی در این سبک است.

بازی جهان باز Days Gone، در اوایل امسال تاخیر خورد و در سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد تا سازندگان آن بتوانند تجربه بهتری را به ما ارائه دهند. به احتمال زیاد بازی در کنفرانس سونی در E3 حضور نخواهد داشت. اما از طرفی دیگر Game Informer، محتوای زیادی از گیم پلی بهمراه اطلاعات جدیدی درباره بازی را در طول ماه می فاش کرد. آخرین مطلبی که دیروز برروی سایت گذاشته شد، درباره مصاحبه با یکی از سازندگان بازی است که مشخص کرده هدف آن‌ها چیست.

ما قطعا می‌خواهیم حداکثر قدرت PS4 را بکار بگیریم.

اولین چیزی که باید روشن شود این است که ما سونی هستیم. Sony Bend خود سونی است. ما یک تیم بزرگ از تهیه کنندگان را داریم که بطور ماهانه بازاریابی می‌کنند تا مطمئن شوند چیزی که ما در حال درست کردن آن هستیم بفروش برسد. این قضیه مهم است چون ما بخشی از سونی هستیم.

قصد ما درست کردن یک بازی است که در سبک خودش بهترین باشد، این هدف برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاملا منطقی بنظر می‌رسد. باوجود بازی‌های فوق العاده‌ای که استدیوهای سونی اخیرا منتشر کرده‌اند، مانند God of War، Horizon Zero Dawn و Uncharted حال استدیو Sony Bend می‌خواهد ثابت کند که آن‌ها هم در این رقابت داخلی حرفی برای گفتن دارند و برای ساختن یک عنوان استثنائی تلاش می‌کنند.

به گفته سازندگان این بازی، Days Gone ترکیبی از دو سریال Sons of Anarchy و The Walking Dead خواهد بود، که در آن شخصیت اصلی یعنی دیکون جان که یک موتور سوار است، ترجیح می‌دهد بجای زندگی در اماکن باقی مانده در کنار بقیه بازماندگان، در دنیای آخرزمان در قسمت شمال غربی آمریکا سرگردان باشد.

ساخت بازی از سال 2015 آغاز شد، اگر سال بعد منتشر شود یعنی ساخت آن چهار سال زمان برده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.