نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 26 مرداد 1397
ساعت 14:54

Fallout 76 از طریق فروشگاه مایکروسافت برای PC قابل خریداری است

0 از 5

بر خلاف ادعای بتسدا مبنی بر عرضه‌ی انحصاری این عنوان در سایت خود، نسخه‎ی PC فال‌اوت 76 در فروشگاه Microsoft آماده‌ی پیش‌خرید است

کمپانی بتسدا چندی پیش اعلام کرد Fallout 76 تنها از طریق سایت Bethesda.net قابل خرید است و روی استیم عرضه نخواهد شد. یکی از نمایندگان بتسدا در نامه‌ای به PCGamer در این باره توضیح داد:

ورژن PC بازی Fallout 76 هم نسخه B.E.T.A و هم عرضه نهایی بازی از طریق وب‌سایت Bethesda.net در دسترس قرار می‌گیرد و نه از طریق Steam.

اما ظاهراً این حرف کاملاً درست نیست، چون حالا نسخه‌ی PC این عنوان در فروشگاه مایکروسافت قابل پیش‌خرید شده. هر دو نسخه‌ی عادی و Tricentennial بازی که حاوی محتوای اضافه است، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، قابل پیش‌خرید در Microsoft Store هستند.

fallout 76 preorder windows store 1030x401

طرفداران در شبکه‎های مجازی حدس می‌زنند که مایکروسافت و بتسدا قرار است برای این عنوان قابلیت Play Anywhere را در نظر بگیرند، (قابلیتی که اجازه می‌دهد یک عنوان را به طور مشترک روی Windows 10 و Xbox One انجام بدهید) اما هنوز هیچ چیزی رسماً تأیید نشده. Fallout Shelter، بازی مجانی بتسدا از این قابلیت حمایت می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.