نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 26 مرداد 1397
ساعت 16:00

نسخه موبایلی بازی PUBG تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است

0 از 5

کمپانی PUBG Corp به تازگی اطلاعات آماری جدیدی را درباره نسخه‌های موبایلی PUBG منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به گزارش جدید، به نظر می‌رسد که نسخه‌های موبایلی بازی «پابجی» یک موفقیت عظیم برای کمپانی‌های Tencent و PUBG Corp بوده است. در واقع این بازی گرچه ممکن است در رقابت با رقیب بزرگ خود یعنی «فورتنایت» در پلتفرم‌های کنسولی و PC به مشکل خورده باشد، ولی به نظر در دیوایس‌های موبایلی، این بازی با موفقیت بزرگی مواجه شده است.

گزارش جدید براساس اطلاعیه سازندگان این بازی است که نشان می‌دهد نسخه موبایلی این بازی در دیوایس‌های مختلف، تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون مرتبه دانلود شده است، که این رقم نیز شامل کشورهای چین، کره و ژاپن نمی‌شود. گفتنی است که نسخه موبایلی این بازی تنها ۴ ماه است که به شکل سراسری و رسمی منتشر شده است.

به طور کلی ژانر بتل رویال، مدتی هست که به اصلی‌ترین ترند و جریان اصلی در صنعت گیم تبدیل شده و ظاهرا این تسلط نه تنها محدود به کنسول‌ها و PC، که دامنه نفوذ آن به دستگاه‌های موبایلی و گوشی‌های هوشمند نیز گسترش پیدا کرده است. پیش از این نیز در بازی‌مگ خواندید که رقیب اصلی این بازی یعنی «Fortnite»، تاکنون بیش از 100 میلیون مرتبه از App Store دانلود شده است. دوره برگزاری بتای آن بازی در اندروید نیز مدتی است که شروع شده و خبر عدم عرضه نسخه اندرویدی بازی در فروشگاه Google Play Store، باعث ارائه تحلیل‌هایی درباره ضرر بسیار بزرگ گوگل به خاطر این موضوع شد.

در زمینه نسخه موبایلی بازی PUBG، این شامل تمامی ویژگی‌های این بازی در کنسول و PC، برای دیوایس‌های قابل حمل مبتنی بر اندروید و iOS است؛ ۱۰۰ بازیکن با چتر نجات از فراز آسمان خودشان را به سطح زمین و نقشه (همیشه در حال کوچک شدن) بازی می‌رسانند و در جستجوی سلاح و تجهیزات و سایر منابع مورد نیاز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. به این ترتیب با وجود موانع اولیه که دیده می‌شد و انتظار حذفیاتی که در این نسخه وجود داشت، PlayerUnknown’s Battlegrounds در نسخه موبایلی خود نیز مشابه نسخه‌های دیگر این بازی عمل می‌کند.

PUBG Corp  در ادامه بیانیه خود وعده ارائه محتواها و سورپرایزهای بیشتری را در ماه‌های آینده داده که در این زمینه، ما می‌دانیم که یک محتوای ویژه و مرتبط با جدیدترین فیلم سینمایی Mission Impossible نیز برای این بازی در پیش خواهد بود. نسخه‌های موبایلی این بازی، هم‌اکنون به شکل رایگان در فروشگاه‌های دیجیتالی App Store و Google Play Store قابل دریافت می‌باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.