نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 شهریور 1397
ساعت 16:00

کپ‌کام ساخت Resident Evil 3 Remake را محتمل دانست

4.6 از 5

سازندگان بازی Resident Evil 2 اخیرا در جریان مصاحبه‌ای احتمال ساخت بازی ریمیک از Resident Evil 3 را محتمل دانستند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام چند هفته پیش بود که در اظهارنظری، فاش کرد که بعد از انتشار بازی Resident Evil 2، قصد دارد بازی‌های Remake بیشتری از عناوین قدیمی‌تر خود بسازد. به علاوه این کمپانی، اخیرا صحبت‌های جدیدتری نیز مطرح کرده بود که در این زمینه، «برخی بازی‌های اورجینال پلی‌استیشن در سال ۱۹۹۹» نیز دور از دید آن‌ها نیست. حالا اما به نظر می‌رسد که سومین بازی از سری بازی‌های قدیمی survival horror آن‌ها، یعنی بازی Resident Evil 3: Nemesis نیز می‌تواند یک ورژن آپدیت شده و مدرن چندپلتفرمی را در آینده شاهد باشد.

براساس گزارش جدید که به صحبت‌های اخیر کارگردان بازی رزیدنت اویل 2 یعنی Kazunori Kadoi و تهیه‌کننده آن یعنی Yoshiaki Hirabayashi اشاره می‌کند، کپ‌کام می‌تواند درها را برای ساخته شدن بازی Resident Evil 3: Nemesis remake پس از عرضه رسمی بازی RE2 باز بگذارد. در این زمینه و در جریان رویداد گیمزکام 2018، این دو کارمند کپ‌کام پیرامون احتمال ساخته شدن بازی Resident Evil 3: Nemesis remake مورد سوال واقع شدند که آن‌ها در پاسخ چنین گفتند:

درحال حاضر تمرکز ما روی بازی ریمیک Resident Evil 2 است، اینکه آن را آماده کرده و منتشر کنیم و بعد ببینیم که طرفداران در ژانویه چطور از بازی استقبال می‌کنند. ولی در آینده، هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

در این زمینه، این دو گرچه به شکل مستقیم ساخته شدن ریمیک RE3 را تایید نمی‌کنند، ولی نشان می‌دهد که کپ‌کام این عنوان را نیز برای بازسازی در ذهن دارد و احتمال ساخته شدن آن را در آینده، و پس از مشاهده بازخوردها به بازی Resident Evil 2 رد نمی‌کند. تاکنون، بازخوردهای طرفداران نسبت به نمایش‌های رزیدنت اویل 2 ریمیک بسیار عالی بوده و با توجه به اینکه این بازی در رویداد اخیر E3 نیز برنده «بهترین نمایش E3 2018» شد، نشان می‌دهد که این شرکت همین حالا هم یک جامعه بزرگ طرفداری که خواهان ارائه تجربه‌های بیشتری از این دست، و مشاهده اینکه کپ‌کام همین کار را چطور برای ریمیک Resident Evil 3 تکرار می‌کند نیز دارد.

در مجموع با در نظر گرفتن محبوبیت بالای نسخه سوم Resident Evil در میان طرفداران این سری، احتمال ساخت نسخه ریمیک از آن توسط کپ‌کام بسیار بالا به نظر می‌رسد و طرفداران تنها باید صبر کرده و به خصوص پس از انتشار بازی RE2 remake منتظر خبرهای بیشتر در این زمینه باشند. پیرامون این بازی نیز اخیرا یک تریلر جدید گیم‌پلی با محوریت شخصیت «Claire» منتشر شده است. بازی Resident Evil 2 قرار است در تاریخ ۲۵ ژانویه 2019 (۵ بهمن امسال) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.