نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 شهریور 1397
ساعت 09:00

حجم بسیار زیاد نسخه نینتندو سوییچ بازی NBA 2K19

0 از 5

بازی NBA 2K19 تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد و به تازگی صفحه رسمی بازی در فروشگاه eShop نینتندو اطلاعات جالبی را از بازی منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی 2K تاکنون چند تریلر مختلف از بازی موردانتظار و ورزشی NBA 2K19 را تاکنون منتشر کرده است و به این ترتیب طرفداران، تا حد زیادی با ویژگی‌های مختلف عنوان امسال این بازی حرفه‌ای بسکتبال آشنا شده‌اند. به هر ترتیب، حالا دیگر فقط چند روز تا زمان عرضه بازی باقی مانده و همان‌طور که قبلا هم اعلام شده بود، 2K نسخه نینتندو سوییچ این بازی را نیز همزمان با سایر پلتفرم‌ها عرضه می‌کند. نکته جالب پیرامون این نسخه، این است که این ورژن بازی حالا در چند منطقه زمانی در فروشگاه eShop نینتندو قابل مشاهده است و جزئیات مختلف آن، از جمله سایز و پیش‌نیازهای آن نیز در صفحه بازی دیده می‌شود.

در صورتی که این جزئیات را ملاک قرار بگیریم، باید گفت که بازی NBA 2K19 قرار است به پرحجم‌ترین بازی پلتفرم هیبریدی نینتندو تاکنون تبدیل شود. در واقع حجم اولیه و قابل نصب این بازی، ۳۱٫۵ گیگابایت خواهد بود که بالاتر از هر میزان حجم موردنیاز برای یک بازی در میان تمام بازی‌های کتابخانه عناوین موجود برای Switch است. نکته جالب دیرگ پیرامون بازی، درباره پیش‌نیازهای آن است که با توجه به صفحه رسمی آن در eShop، این بازی حتما به پنج گیگابایت حافظه داخلی کنسول Switch هم نیاز دارد و در این زمینه، تاکید صریحی نیز شده است. همان‌طور که اشاره شد، سال گذشته نیز NBA 2K با بازی NBA 2K18 در سوییچ حضور داشت که از نظر حجم ذخیره مورد نیاز، فاصله زیادی میان این دو بازی است و بازی سال گذشته، تنها به ۲۳٫۵ گیگابایت فضا برای ذخیره نیاز داشت.

جدای از این سری، همان‌طور که اشاره شد بازی NBA 2K19 در مقایسه با سایر بازی‌های موجود برای نینتندو نیز به فضای بیشتری نیاز دارد که البته این فاصله، نسبتا زیاد هم هست. برای مثال، بازی DOOM به فضایی ۲۱٫۳ گیابایتی یا بازی Resident Evil Revelations 2 نیاز به فضایی به میزان ۲۳٫۶ گیگابایت برای ذخیره خود نیاز دارد. البته نزدیک‌ترین عنوان، بازی L.A. Noire است که باز هم با پیش‌نیاز فضای ۲۷٫۴ گیگابایتی خود، همچنان فاصله قابل توجهی را با NBA 2K19 دارد.

بازی NBA 2K19 تنها تا چند روز دیگر، یعنی در روز ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.